minkä ikäiselle kalapuikkoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja narsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No 10 kk ikäinen on taatusti aivan liian pieni syömään kalapuikkoja. Sanoisin että sellainen reilu 1 v voisi jo maistaa vähän, mutta eihän ne mitään tervellisiä ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Jepjep:
Alkuperäinen kirjoittaja mielipide:
Ei kenellekään.

File puikot on ihan ok. Niitä mössöpuikkoja en syöttäisi edes meitin perheen 30+ ikäluokalle...

Ahaa joo. Niitä onkin tosiaan ihan luokattomia myös. Itse kunajatellin ihan vain sei-fieliden kautta asiaa. Puikot ovat paneerattuja, mutta sitä kuortahan ei ole pakko (kaikkea) syödä.

mikään ruoka ei ole kohtuudella vaarallista. huvittavaa nää iiiiiiiiik, ei eineksiä-tyypit.

on pahasta jos muksu tai aikuinen elää pelkillä ranskiksilla ja nakeilla, mutta sillon tällön ei ole mitään haittaa

1 v eteenpäin. Ei jokapäiväiseksi ravinnoksi, mutta satunnaisesti ne on ihan jees. Mä ainakin olen aika laiska kokkaamaan kalaruokia, ja saatan tarjota lapsille kalapuikkoja kahdesti kuussa, valmiita lohipyöryköitä myös, valmista kalakeittoa...koska haluan että he kuitenkin saa myös kalaa.

Siis vastausta en tiiä. Mut luin että minkä ikäiselle kaulapuikkoja.. ja mietin jotain kutomispuikkoja.. sellasia pyöröpuikkoja tuli mieleen ja mietin että mitähän sää oikeen tarkotat..

Alkuperäinen kirjoittaja en tuomitse:
mikään ruoka ei ole kohtuudella vaarallista. huvittavaa nää iiiiiiiiik, ei eineksiä-tyypit.

on pahasta jos muksu tai aikuinen elää pelkillä ranskiksilla ja nakeilla, mutta sillon tällön ei ole mitään haittaa

Kuka täällä on vaarallisuudesta puhunut? Musta ne ovaan paskaa. Teen mielummin ihan seitä pannulla/uunissa itse tai muuta helppoja kalaruokaa vaikka lohesta.

Uusimmat

Yhteistyössä