V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ketälie tarkoittanut?Sulla se taitaa olla ollut ohi jo pidempään, jutuistas päätellen.
Mikä susta tuli sitten Isona?Mä oon 45+ ja toistaseksi on joka aamu pulssi tuntunut.
Kroppa on paremmassa kunnossa kuin 10v sitten
Aivot ei ole ihan täysin surkastuneet kun suoritan uutta ammattitutkintoa. Urakehitys on nousujohteinen. Harrastukset on jotain ihan muuta kuin sukan kutominen tai pullan leipominen.
Sitähän ei tiedä jos elämä päättyy huomenna
Onks sukan kutominen tai pullan leipominen sun mielestä jotenkin alempiarvoisia harrastuksia kuin sun omat harrastukset? On erittäin ärsyttävää kun joku yrittää kehua itseään mollaamalla muita.
Mä tunnen useammankin n. 70v. naisen jotka tuntui puhkeavan kukkaan siinä n. 60-65 vuotiaana. Siis sitä ennen oli useita vuosia että tuntuivat tympääntyneeltä elämään ja ehkä jopa hiukan masentuneelta eikä heitä huvittanut mikään. Sit yhtäkkiä he löysivät jonkin mielenkiinnon kohteen (mm. matkustelu, politiikka) ja nauttivat nyt elämästä taas täysillä. Joten mä sanoisin että elämää on niin kauan kun on jotain omasta mielestä mielenkiintoista tekemistä. Ja vaikka ne mielenkiinnon kohteet välillä hukkais niin on mahdollista löytää uusia.
Ikigai (生き甲斐) on hyvä periaate pitää itsensä nuorekkaana koko elämän ajan.Mun mielestä kannattaa pitää kroppa kunnossa ja mielikuvitus vireänä niin ei tule tylsää aikuisempanakaan.
Luin hiljattain aiheesta kirjan. Länsimainen kulttuuri palvoo nuoruutta ja itämainen ikääntymistä ja viisautta.Ikigai (生き甲斐) on hyvä periaate pitää itsensä nuorekkaana koko elämän ajan.