Minkä ikäisenä luistelemaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Minkä ikäisenä olette vieneet lapsenne kokeilemaan luistelua? Ei siis mihinkään luisteluseuraan, vaan niin että itse on koko ajan pitänyt lasta käsistä kiinni ja antanut totutella luistimiin. Ostin huvikseni, kun halvalla sain, koon 22 luistimet, mutta nyt rupesin miettimään, että taitaa tyttö olla vielä liian nuori edes kokeilemaan vaikka taluttaisi ja kypärä olisi päässä, vai mitä mieltä olette? Ikää nyt 1v9kk.. Vuoden alussa täyttää siis kaksi.
Kiinnostunut noista luistmista ainakin kotona on, ja halusi hetken koittaa "kävellä" niillä talutettaessa tuossa lattialla, ja hauskaa oli ;)

esikko oppi 2,5 v luistelemaan kaksteräsillä ja muutaman kuukauden kuluttua siitä jo kaunoluistimilla. kakkonen oli viimetalvena vajaa 3 kun aloitettiin kaks teräsillä muttei oikeen ollu innostunu...

kahden ikä vuoden kieppeillä käytiin kokeilemassa, sellaisessa tapahtumassa. no kauhea itku tuli kun piti pois lähteä oli niin kivaa kun isä kiidätti pitkin kenttää. Käytiin sitten myös pari kertaa kokeilemassa kun oli niin innostunut niin pysyi jopa pystyssä ilman tukea. Tänä talvena aikoo mies opettaa tytön luistelemaan on sitten 3

Meillä kokeiltiin viime talvena ekan kerran ja neitillä ikää silloin kolme vuotta. Pysyi pystyssä ihan itse mutta kaikkein kivointa oli kun piti kiinni ja kentällä mentiin lujaa. Mun mielestä voit ihan hyvin kokeilla luistelua jo ensi talvena, meillä ekat kerrat oli vain semmoisen 15 minuutin kokeiluja kun ne luistimet on kuitenkin jalassa aivan erilaiset kuin kengät.

Yhteistyössä