Minkä ikäisenä nykyisen kanssa?!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä olin 22v ja mieheni 25v. Yhdessä olemme olleet nyt 8vuotta. Lapset nyt 3v ja 10kk. Eihän se elämä varmaan kenelläkään ole yhtä ruusuilla tanssimista, mutta yhdessä on pysytty ja pysytään silti. Emme ole tosissamme koskaan harkinneet eroa. On "ihana" joskus riidellä, kun tietää, ettei riidat koskaan pääty eroon tai siihen, että toinen häipyisi. Kyllä siinä kumppanissa jotain täytyy olla, kerran sen kanssa on naimisiin astikin astellut! Eron aineksia meillä olisi esim. miehen pitkät työpäivät ja ainainen väsymys kuopuksen uniongelmien takia. Niihin nähden olemme riidelleetkin melko vähän! Luotamme siihen, että kyllä tämä arki tästä helpottuu ja aikaa jää enemmän myös toisillemme.

minä olin 22v ja mies 37v.
yhdessä ollaan oltu 11 vuotta, joista 10v naimisissa.
ero on käynyt mielessä kerran ihan vakavasti, vaan ei sitten kuitenkaan.
meillä on kolme lasta.
yhdessä meidät pitää rakkaus, arki, lapset.... kai me vain ollaan just niin sopivasti hulluja että sovitaan niin hyvin yhteen! :laugh:
en ole koskaan miettinyt ihmisten ikää sen kummemmin, minusta se juuri mihinkään vaikuta. ainakaan rakkaus ei ikää katso!

Mä olin 22v ja mies 21v, kun tavattiin. Tästä on nyt aikaa 10v ja rapiat päälle. Lapsia on siunaantunut kahden tyttären verran eikä eroa ole koskaan vakavissaan pohdittu. Vaikka varsinkin silloin, kun esikoinen oli vauva ja mies teki matkatöitä tuli usein mietittyä, että tämän voisi varmasti toisinkin hoitaa..

Vaan yhteen sovitaan ja ollaan toisemme kai ansaittu. Hyvässä ja pahassa ;)

Minä olin 16-vuotias ja isäntä 19-v. Yhteistä polkua on tallattu nyt 15-vuotta ja niistä neljä vuotta naimisissa. Meillä on kaksi lasta ja joskus tuumin että osaltaan tämä meidän hidas etenemistahti on vain lujittanut suhdetta. Eli pitkään oltiin yksissä ennenkuin mentiin edes kihloihin saati naimisiin. On tasatallaamisena. Eroa ei olla koskaan vakavissaan ajateltu mutta jossain mielen taustalla on vilahtanut. Mutta meillä on täällä toimiva, hyvä, rakastavakin koti joten mitäs sitä merta edemmäs kalaan =) !

Tapasin mieheni ollessani 29 vuotias, hän oli 30 v. Se oli sitä suurta rakkautta ensi silmäyksellä - niin uskomatonta kuin se onkin. Takana oli aika haasteellinen elämä, joten olen ollut todella kiitollinen näistä pian 4 yhteisestä onnellisesta vuodesta! :flower:

Molemmat olimme 18 vuotiaita. Nyt oltu yhdessä kohta 13 vuotta, joista avioliitossa 4 vuotta. Hienoa aíkaa ylä- ja alamäkineen. Yhdessä meitä pitää kunnioitus toista kohtaan ja se että olemme yhdessä yksilöinä. =)

Minä olin 25-v ja mies 27-v ku alettiin oleen yhdessä! Juhannuksena tulee 7-vuotta täyteen yhessäoloa! Kerran on erottu, erossa oltiin kokonaista 2 kk! :ashamed: Nykyään osataan paremmin puhua ja selvittää asioita, ku ennen eroa!
Nyt meille on tulossa esikoinen huhtikuussa! =)

Minä olin 19 v ja mies 26v. eli yhdessä ollaan oltu 13 vuotta ja näistä 9 naimisissa. Lapsosia kaksi ja kolmas tuloillaan. Kerran keräsin kamppeeni ja "muutin" siskon luo kahdeksi yöksi :laugh: Tämä oli ennen lapsia ja sillonkin suivaannuin kun miehen kaverit kiusotteli miestäni lapsiin sekaantumisesta (eli minuun, kun meillä on totoa ikäeroo, joka silloin oli muka iso) :kieh:

Me alettiin seurustelemaan kun minä oli 14v tai täytin sit loppu vuodesta 15v ja mies oli silloin jo täyttänyt 15v. Yhdessä ollaan oltu siis kohta 15v eikä suotta. Naimisissa kohta 4v. Tämän 15v aika ollaan saatu aikaseksi 4 ihanaa lasta. Ja yhdessä elo on välillä ollut vaikeampaa ja välillä taas NIIN ihanaa . :'( :heart:

olin 18-vuotias tavatessamme, mies 19v. rakkaus leimahti heti ja naimisiin mentiin vuoden päästä. nyt olemme olleet kohta 10vuotta naimisissa ja neljäs lapsi tulossa :heart:

Minä olin pikkuisen vajaa 20 v ja mies 24 v. eli musta tosi nuoria. Nyt yhdessä melkein 11 vuotta, naimisissa 2,5 vuotta , 1,6v poika, olen monesti miettinyt eroa ja haavelillut menosat mutta yhteen kait kasvettu ;)

Yhteistyössä