V
vierailija
Vieras
Siinähän se jo tulikin eli minkä ikäisenä teidän lapset on siirtynyt omaan huoneeseen nukkumaan ja miten on siirto on onnistunut, tuleeko yöllä viereen tms.?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:4 kk iässä siirsin omaan huoneeseen ja sinne on jäänyt. 1 v 2 kk siirty tavalliseen sänkyyn. 4-5 veenä aloitti ramppaamisen mun huoneeseen mutta todella harvoin olen antanut periksi. Nyt 6 veenä pääsee sovitusti joskus viereen nukkumaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:4 kk iässä siirsin omaan huoneeseen ja sinne on jäänyt. 1 v 2 kk siirty tavalliseen sänkyyn. 4-5 veenä aloitti ramppaamisen mun huoneeseen mutta todella harvoin olen antanut periksi. Nyt 6 veenä pääsee sovitusti joskus viereen nukkumaan.
Miten sä oot jaksanut yösyötöt kun oot joutunut menemään toiseen huoneeseen. Oletan, että teilläkin 4 kk vielä söi yöllä. Itte en olis jaksanut.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Oh hoh! Onpa kaikki siirtäneet lapsensa aikaisin omaan huoneseen. Itse mietin täällä, mitä tekisin 1,5 vuotiaan lapseni kanssa. Missä ne kaikki perhepetiläiset luuraavat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jouhanna:Heti vastasyntyneenä nukkui omassa huoneessa