minkä ikäisenä on vielä mahdollista saada kiinteä vartalo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kroppa pilalla pysyvästi?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kroppa pilalla pysyvästi?

Vieras
Olen koko ikäni ollut olosuhteiden pakosta sohvaperuna. Ja siis oikeasti mulla on niin heikot roikkuvat lihakset kun olla vaan voi.

Nyt taas leikkauksen jälkeen elättelen toiveita että jos olisin nyt terve ja voisin alkaa liikkumaan. Mutta samalla on jälleen pelko että onko jo myöhäistä. Ikää löytyy 29 v. Tiedän että liikunta ei koskaan ole myöhäistä aloittaa ja siitä on aina jotain hyötyä, mutta voiko tämän ikäinen koko ikänsä liikkumaton ihminen saada esim. täysin kiinteitä käsivarsia tai vatsaa?

Haluaisin joskus kokea sen että minulla olisi muuta kun vamman runtelema vartalo.. motivaatiota liikuntaan kyllä löytyisi enemmän kun kroppa on koskaan antanut myöten :(

Aina on mahdollisuus! Liikkuminen antaa myös energiaa ja hyvää mieltä :)

Itse olen pian 30 v. ja vietin ikävuosina 16-26 todella passiivista elämää. Polvivamma vaikutti osaltaan siihen että liikkuminen jäi. Kolmisen vuotta sitten kyllästyin, polvi leikattiin, toivuin ja aloin taas ulkoilemaan pikkuhiljaa. Kunto kasvoi kohisten. Nyt on ihan erilainen olo :)

Oon kuullu ammattilaisilta, että ennen 30 ikävuotea pitäis hankkia sellainen vartalo kun haluaa loppuiäkseen. Sen jälkeen esim. laihtumisen jälkeen ei enää palaudu niin hyvin kuin alle kolmekymppisenä. Eli sulla on vielä mahdollisuus. Suosittelen GFG ruokavaliota ja kunnon treenit päälle.