Minkä ikäisenä pois pinnasängystä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meillä on sellainen tosi matala jatkettava sänky ( laidalla), tyttö on 1v3kk, onkohan liian aikaista siirtää pois pinniksestä? Osaa varmaan nousta ja laskeutua itse siitä sängystä koska kiipeilee sohvillakin taitavasti. Miten teillä muilla? :)

vähän päälle 1 vuotiaana.osas hyvinkin laskeutua sängystä pois,koska oli jo muutaman kuukauden osannut sohvaltakin laskeutua ja hyvin itse sinne osas kiivetäkkin :)

Riippuu paljon lapsesta, tiedän jopa 3-vuotiaita jotka nukkuu vielä pinnasängyssä, meillä on siirrytty lasten sänkyyn siinä vaiheessa kun ovat kiivenneet ite pois pinnasängystä , eli alle 1,5-vuotiaina.

Esikko siirrettiin pinniksestä 1v1,5kk iässä, toinen kun oli tulossa parin kk päästä. Hyvin sujui siirto. Itse kyllä kiipesi sänkyyn, mutta pois ei sieltä tullut kunv asta 1,5v iässä. Osasi kyllä tulla mutta jostains yytä ei "tajunnut" tulla sieltä pois vaaan aina piti käydä hakemassa (niin kuin pinniksestäkin).
Kuopus on edelleen pinniksessä (1,5v) tarkoitus olisi kyllä siirtää jatkettavaa mutta kun se sängyn hakeminen varastosta tuntuu olevan niiiiiin vaikeeta.

Yhteistyössä