minkä ikäisenä pojat/miehet oppii lorottamaan sinne pönttöön eikä reunukselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lohikäärme
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja Kusiputka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä pissataan vain istualtaan. Täällä asustaa minä ja mies ja kaksi poikaa =). Minä olen opettanut, että herrasmies pissaa aina istualtaan!

Sä harjoitat henkistä väkivaltaa. Pojistasi tulee homoja ja miehesi mopo ei kohta enää keuli.

Tosimies kusee, ei pissi, aina seisaaltaan, eikä haittaa vaikka hiukkasen roiskuu.

ja tosimiehen ei pitäis sitte pesuainetta ja vessaharjaakaan kavahtaa!!

=)

Väärin. Pesuaineita ja vessanharjaa varten tosimiehellä on vaimo.

Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
meikäläisen mies 27 ei kyl osaa vieläkään :snotty: vielä joutuu jälkensä pyyhkimään, JOSKUS sillon tällön ei tuu tipan tippaa reunoille ja sillon hänet pitää kyll palkita saap aina keksin :D :laugh:

Reunoille kuseminen loppuisi laakista jos palkitsisit miehesi piparilla onnistuneesta kusisuorituksesta.

No meillä on heti kärkeen kun pytylle opetettiin niin sanottu että muualle ei kuseksita kuin pyttyyn. En ees muista että olisi ollut pissaa missään pöntön ympärillä. Meillä tosin pojat tietää että jos sotkevat niin itse siivoavat.

Sähköpytyn hankkiminen parantaa osumistarkkuutta. Kun pytyn kannen nostaa, niin reunus sähköistyy jollei sille istuuduta viiden sekunnin kuluessa. Virtaa on yhtä paljon kuin sähköpaimenessa. Muutaman räsähdyksen jälkeen ei pisaraakaan roisku reunukselle!

Sähköpyttyä on saatavilla hyvinvarustetuista rautakaupoissa ja Hobby Hallissa.

Yhteistyössä