Minkä ikäisenä teidän lapsilla on alkanut käydä kavereita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Esim. kerhosta, päiväkodista tms.? Eli että tulevat yksin leikkimään tai milloin teidän lapset ovat itse menneet kyläilemään? Entä missä iässä on alkanut yökyläilyt?

yökyläilyt alkoi kouluiässä ja joskus 4 v kun alkoivat itse liikkua oman pihan ja naapurin pihan väliä, alkoivat kyläillä toistensa luona. Raja oli ne lähinaapurit ja vasta kouluiässä menivät kauemmas yksin kylään

Meillä oikeastaan sitte ku esikko meni eskariin. Silloin oltiin jo niin isoja että kavereita alko käydä, ja lähin kaveri juoksi meillä ja meidän tyttä heillä.
Nyt ku on ykkösellä niin kulkee toisillekin kavereille pyörällä.
Yökyläilly ei oo viel meidän lapset; eivät ole halunneet. Nyt syksyllä esikko oli eka kertaa yötä pois ku koulussa oli yökoulu. Jännäsin että tuleeko soitto että kotia pitää hakea ku ikävissään on tyär, vaan ei ollu mitään hätää ollu! :) Saa nähä koska uskaltautuu kaverille yökylään...

3-4v ovat naapuruston lapset käyneet leikkimässä meillä. Olen tuon ikäisten vanhemmille rautalangasta suunnilleen vääntänyt sen minkä verran vahdin lapsia. Eri juttu sitten jos otan niitä hoitoon.

Yhteistyössä