Minkä ikäisenä teillä ruvettu katsomaan telkkaria?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja täystuhon äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

täystuhon äiti

Vieras
Tuli tosta toisesta ketjusta mieleen... Oma 2,5-vuotias ei ole vielä yhtään kiinnostunut mistään lastenohjelmista... Olen sitten miten huono äiti vaan, mutta odotan kyllä sitä aikaa, että toi edes hetken istuis paikallaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja täystuhon äiti:
Tuli tosta toisesta ketjusta mieleen... Oma 2,5-vuotias ei ole vielä yhtään kiinnostunut mistään lastenohjelmista... Olen sitten miten huono äiti vaan, mutta odotan kyllä sitä aikaa, että toi edes hetken istuis paikallaan :D

Teidän tunteen :hug: Meillä alkoi 1-vuotiaana. Mitä kaikkea olet kokeillut?
Postimies Pate?
Teletapit?
Ti-Ti Nalle?
Maisa?

Meilä ei suosita television katselua, pihamaa on paras paikka lapsen rauhoittumiseen ja leikkimiseen. Enkä kyllä itsekkään kauheasti suosi television katselua, koska se lihottaa, sekä lapsia että aikuisia ja on terveysriski kaikinpuolin muutenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja tiukkapipoäiti:
Meilä ei suosita television katselua, pihamaa on paras paikka lapsen rauhoittumiseen ja leikkimiseen. Enkä kyllä itsekkään kauheasti suosi television katselua, koska se lihottaa, sekä lapsia että aikuisia ja on terveysriski kaikinpuolin muutenkin.

Onks telkkarissa paljonkin kaloreita?

Alkuperäinen kirjoittaja Paula:
Meillä 2,5 v jaksaa katsoa vain ja ainoastaan musiikkiohjelmia, Titi-nallea ja Fröbeleitä. Ootko sellaisia 'kokeillut"?

Meillä 2lasta. 3 ja 5 vuotiaat. Ja kummatkaan ei oo IKINÄ tykänny niistä! :D Kaikki niin kehuu noita ja meidän lapset huutaa minuutin päästä että laita jotain muuta ohjelmaa. Tai menevät leikkimään leluillaan. Musiikki ohjelmat ei kiinnosta siis yhtään.

Meillä tykätyin on ollut Kaapo.
Ja pikkukakkosen piirretyt ohjelmat. Ihmisnäyttelijöiden tekemistä ohjelmista tms eivät tykkää.
Puuhapete, Lauri auto, pingu...

Joo meillä ollaan ulkona heräämisestä kello 9-10 kello 19 iltapalaan asti.... Syödäänkin tällä hetkellä ulkona. Ja tosiaan meillä ollaan ulkona koko päivä vaikka tulisi paskaa alas taivaalta, kun ton täystuhon kanssa ei vaan voi olla sisällä.

Mutta kiitos tästä vastauksesta kuitenkin :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Onks telkkarissa paljonkin kaloreita?

joo-o, 500 kaloria paukkaa vartissa ;D

Hmmm. Meillä kyllä se ruokalautasen sisältö on se joka määrää painomme!!
Mutta onhan se toki niin että jos ei tee mitääääään muuta kuin istuu. Niin onhan se sitten terveysriski. Mutta harva alle kouluikäinen katsoo tv:tä 30-60min kauempaa päivässä! Ja siinä ei liho :D

Niin ja yritetty on Titi-nallea, Fröbelin palikoita, Teletappeja, useita eri lastenohjelmia jopa luontodokumentteja :D Mä alan epäillä, että koko muksussa on joku "vika". Se ei koskaan leiki millään leluilla, joilla pitäisi leikkiä paikallaan. Pihalla vetelee sitten kovempaa kuin minä kävelen mopolla, traktorilla tai polkuautolla. Pyöräilee jo kovempaa kuin minä juoksen... Eikä tosiaan KOSKAAN ole paikallaan ellei syö...

Yhteistyössä