Minkä ikäisenä vauvanne oli ekan kerran hoidossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun vauva oli 3 vkon ikäisenä 2 tuntia mun kummitädillä, kun tein loput jouluostokset viime tipassa.
Sen jälkeen vasta 6kk:n jälkeen ollut äidilläni päivähoidossa välillä päivisin muutamia tunteja kun olen käynyt töissä.
Yöhoidossa ei ole ollut ikinä, ikää kohta vuosi. :heart:

Varmaan vähän alle kolmikuisena yhden imetysvälin. Kävin miehen kanssa kahvilla. Jännitti, että karjuuko lapsi koko hoidossa oloaikansa ja tuntui, kuin raaja olisi puuttunut... mutta samalla oli helpottavaa saada siitä jatkuvasta valmiustilasta pieni tauko.

jokunen viikko oli ikää kun oli muutaman tunnin mummon kanssa,että pääsin kauppaan ostaman imetysliivit (edelliset jäi pieneks ja ulkona oli pakkasta melki -30)
yökylässä mummolassa oli 6kk iässä ekaa kertaa.

Esikoinen oli varmaan lähemmäs 2v...kakkonen 8kk(no, laitettiin nukkumaan ja käytiin syömässä, kummi oli hoitamassa!), kolmonen oli 1v8kk, mummi hoiti kotona muutaman tunnin kun käytiin synnyttämässä (ja siitäkin ajasta tyttö nukkui suurimman osan!), nelonen vajaa 3kk, kun oli päivän n.8h hyvällä ystävällä

Menee lauantaina ekan kerran päiväksi tai ainakin osaksi päivää mummolle hoitoon. Itse lähden päiväksi shoppailemaan ja isän pitää saada aamulla nukkua, työyön jälkeen, hakee sitten lapsen jossain välissä kotiin.
Lapsella ikää 3kk.

Uusimmat

Yhteistyössä