Minkä ikäisenä vauvanne ovat alkaneet halimaan/pusuttelemaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kirpsis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiintymyksen merkkejä meillä kyllä on osoitettu jo jonkin aikaa, vaikka ei tuo 3kk tietenkään vielä hali eikä pusuttele. Mutta sitä kun pusuttelee tai silittelee niin se nauraa ääneen ja näyttää kyllä nauttivan tilanteesta.

Meidän tyttö on nyt 10 kk ja tosi rauhaton tapaus. Sylissä ei tahdo viihtyä ollenkaan jollei ole jotain "äksöniä", koko ajan pitäisi saada olla liikkeellä. Ei vastaa pusutteluun tai halailuun ja murehdin tietty, kun muiden tenavat tuntuu olevan kovasti eri puusta. :'(

Meijän poika 1 v 3kk on nyt alkanu pusuttelemaan ehkä tällä viikolla mua ja pikkusiskoaan. Oon vaan ajatellu että ei oo mikään halailijatyyppi kun koko ajan touhottaa vaan menemään. Tota käsienojentelua ja syliinpyytämistä on tehny kauan mutta mä en oo sitä mieltäny "söpöilyks" ollenkaan vaan yleensä vaan haluaa jotain sillo :D Tyttö 3 kk tuntuu taas olevan ihan eri maata ja tuntuu että se nauttii koko ajan olla sylissä ja suukottelusta joten voipi olla että siltä niitä hellyydenosotteluja tulee jo aikasemmin :) Jossain vaiheessa pojalla oli kausi jolloin halas ja pusutteli hetken mutta se tuntu menevän ohi :D

Meidän kohta 1v5kk ei ole kyllä koskaan vielä halaillut tai pusutellut, paitsi jotain pehmolelua. :/ Syliinkään ei tahdo. Ei ainakaan osoita että haluaisi ja tietenkin hänet aika ajoin syliini kaappaan, mutta tahtoo heti pois. On sellainen ikiliikkuja, ettei oo tosikaan. Pikkasen harmittaa mua, mutta minkäs teet. :( :(

Alkuperäinen kirjoittaja Tinii:
no ei meillä ainakaan oo noin aikasin halittu tai pusuteltu vauvan aloiteesta...
tyttö on 9kk ja nyt vasta selvästi nostaa käsiä kun haluaa syliin.

Niin no meillä poikatuossa iässä jo selkeesti ymmärs halailun päälle,mut tokikaan se ei samanlaista halailua ollut kun nyt lähempänä 1vee kun puristaa jo tiukasti =) Ymmärsin että tässä kysytään ekoja merkkejä siitä oma-aloitteisuudesta...

Pussaillu ei oo varsinaisesti vieläkään =)

Meillä poika on paria viikkoa vaille vuoden ja ihan nyt sanotaanko viimeisen kuukauden aikana on alkanut enenemissä määrin "hakemaan itse hellyyttä", tulee ja kiehnaa hymyssä suin, puskee vähän niinkuin kissa tai hankaa poskea poskea vasten.

mein neiti 9kk, on nyt n. 2vk "pussanu" nukkeja ja käy päälle makaamaan ja sanoo aijai :heart: ja nyt torstaina näki kun toienn pieni tyttö halaili miuta, niin alko komentamaan, konttas lujaa miun luokse ja halas :heart: ihan oikealla tyylillä.

meidän tyttö on nyt pari kuukautta halaillut ja pusinut.aamuisin varsinkin on hirveä halipula :heart: antaa myös erittäin kuolaisia pusuja poskille :heart: ikää nyt siis 9kk =)

No mä just äsken pidin tyttöä tuossa olkapäätä vasten röyhtäytysasennossa, niin tyttö panikin kädet mun kaulan ympäri ja halasi :laugh: Siis tuntui aivan ihanalta, vaikka ei se nyt tietty oikea "mietitty" hali ollutkaan, kun typy on vasta 3 kuukautta, mutta silti tuntui ihanalta saada eka "hali". Hymyili samalla, niin että kyllä ainakin tykkäsi siinä olla :heart:

Yhteistyössä