minkä ikäisenä veitte vauvan hoitoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tämä on noloa, mutta 8-kuinen ei ole ollut kertaakaan hoidossa. Isänsä tai minä ollaan hoidettu.
Isoveljensä oli siskollani ensimmäisen kerran puoli tuntia kun oli 5 kk.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja pihpuu:
Tyttö oli vuoden ja 3 kuukautta kun ekan kerran oli hoidossa. Eipä tullut tarvetta. :)

sehän tässä mietityttääkin kun ei ole mitään erityistä tarvetta, rannalle mentäisiin hetkeksi miehen kanssa kahdestaan.

No siis miksi tuntea huonoa omaatuntoa, hiukan haluaa rentoutua? =) Ja jos kerta on "tuttu ja turvallinen" hoitopaikka. Ihan eri mielin sitten taas lastakin hoitaa.

Minkä ikäinen lapsi sinulla on?

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Tämä on noloa, mutta 8-kuinen ei ole ollut kertaakaan hoidossa. Isänsä tai minä ollaan hoidettu.
Isoveljensä oli siskollani ensimmäisen kerran puoli tuntia kun oli 5 kk.

Ei se nyt noloa ole, minä taas tunnen melkein joka kerta huonoa omaa tuntoa kun viedään lapset mummolaan, missä tykkäävät olla ja mummi, ukki, tädit ja enot tykkää lasten seurasta, kun miehen kanssa käydään moottoripyöräilemässä.

Meilläkin vanhempi oli harvoin hoidossa kun oli ainoa lapsi, mutta nyt kun on kaksi muksua hoidettavana niin välillä kaipaa pientä virkistystä äiti ja isikin. Ja yhdessä oloa pariskuntana =)

Alkuperäinen kirjoittaja kettujen kettu:
Tyttö oli vuoden ja 3 kuukautta kun ekan kerran oli hoidossa. Eipä tullut tarvetta. :)

sehän tässä mietityttääkin kun ei ole mitään erityistä tarvetta, rannalle mentäisiin hetkeksi miehen kanssa kahdestaan.

No siis miksi tuntea huonoa omaatuntoa, hiukan haluaa rentoutua? =) Ja jos kerta on "tuttu ja turvallinen" hoitopaikka. Ihan eri mielin sitten taas lastakin hoitaa.

5,5kk, taisin sen jossain välissä jo mainitakin.

Mun poika oli pari tuntia hoidossa tädilläni ollessaan 3vkon ikäinen (nukkui siitä suurimman ajan vaunuissa), kun kävin ostamassa parit imetysliivit ja loput joululahjat. ´
En viitsinyt noin pientä vauvaa ottaa mukaan ostoskeskukseen flunssa-aikaan...ja olin 15 min ajomatkan päässä tätini talosta.
Se reissu päättyi niin, että jätin kamalan maitolätäkön sovitushuoneeseen kun kokeilin rintsikoita. Suihkusi vaan ihan täysillä maidot¨ja oli pakko lähteä pika pikaa imettämään. :D
Nyt on poika 2v8kk aj ei ole vielä ollut ikinä yöhoidossa, päivähoidon aloitti puoli vuotta sitten 6h päivässä.

Alkuperäinen kirjoittaja kettujen kettu:

5,5kk, taisin sen jossain välissä jo mainitakin.

Ai, on tainut mennä ohi, mutta menkää nyt hyvät ihmiset! Sanon minä! =)

Hmm. Esikoinen taisi olla 3kk kun mommolan vierailunaikana äitini passitti minut ja miehen veljeni kanssa ulos syömään minkä ajan sitten itse hoiti vauvaa (joka taisikin autuaan tietämättömänä nukkua koko parituntisen).

Kuopus taas oli jotain 6kk kun käytiin miehen kanssa niinikään ulkona syömässä itseasiassa kahteenkin ottaaseen. Lastenhopitaja tuli meille kotiin.

Pari viikkoa sitten, 6 kk iässä, oli 2 tuntia isovanhempien hoidettavana kun miehen kanssa kävimme shoppailemassa. Vauva oli ennen päiväunille nukahtamista huutanut tunnin väsymystä, kun ei ollut päässyt tissille nukkumaan...

Yhteistyössä