U
"ulla"
Vieras
Hyvä kun muistat. Traumat oli varmaan sitä laatua, että niistä voit syyttää sitten kaikkea elämässäs (ja varmaan niin teetkin)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olet aamunäree
Ihmettelen sitä, että monelle tuntuu olevan mahdoton ymmärtää, että joillakin muisti kehittyy hieman aiemmin kuin tavallisesti.
Jos kaikki asiasta tehdyt tutkimukset väittävät toista, niin hieman hankalaa se on uskoa mielummin kaksplussalaisia. Mistä sinäkin voit olla varma etteikö tuo muisto olisi kehittynyt myöhemmin kuulluista tarinoista? Tietävätkö ihmiset oikeasti näin vähän aivojen toiminnasta?
Ei ole kehittynyt myöhemmin, koska itse muistan sen ja olen muistanut siitä asti. Eikä minulle ole edes kerrottu tarinoita tuosta muutosta vaan itse tosiaan muistan kuinka seisoin siinä ikkunan edessä.
N. Kolmen vanhasta alkaa hajanaisia juttuja muistua....
Mun mies ei muista juuri mitään ajasta ennen yläastetta. Minusta outoa. Ja jos jotain muistaakin niin väärin. Sillä on ollut monia luuloja asioista mutta sitten tullut ilmi ettei se asia ollut niin mennytkään.
Viisivuotiaasta alkaa omat muistoni.