minkä ikäiset lapset teillä saa katsoa salattuja elämiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei minkään ikäiset, kielletty myös aikuisilta :D

Mutta jos katsoisimme tuota niin kiroilun, väkivallan ja pelottavien kohtauksien vuoksi sanoisin että meidän 4v neiti on liian nuori tuollaiselle. Putousta katsotaan lauantaisin, siinä osa vitseistä on sekistisiä, mutta lapsi näkee ne toisin.

[QUOTE="vieras";23092193]Kivittäkää vain, meillä 4v katsoo.[/QUOTE]

En kivitä, meidän 4v on vain niin kova matkimaan vuorosanoja ja siksi kielenkäyttö tuossa on liikaa.

Ei minkäänikäiset. Jos meillä katottaisiin tollasta sontaa ni luopuisin telkusta kokonaan. Tai jos ylipäätään pitäis joka päivä mädäntyä telkun edessä.

Ja joku viittas putoukseen, mä olen himpan pettyny ku ekaa kertaa katoin ku sitä niin suitsutetaan.. Ni mun mielestä oli melkein pikkasen liikaa alapäähuumoria, koska se selkeästi ON lasten suosikkiohjelma. Mutta, lapseni 9 ja 10v saavat toki sitä jatkossakin katsoa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja pahaäiti;23092214:
Meidätkin saa kivittää: 5 v ja 3v. Me vanhemmat halutaan katsoa ja saada lapsia vielä klo 19 aikaan nukkumaan.

Koska meillä herättiin ennen noin 5.30, lapset nukku yleensä jo puol kasiin mennessä. Viime keväänä kesän aikana rytmi muuttui myöhemmäksi ja tuo 4v alkoi syksyllä katsomaan meidän kanssa salkkareita. Joskus sanon, että ei se tule ja laitan tv:n toiselle kanavalle, mutta yleensä katotaan. Sitten jos on jännempiä kohtia, niistä puhutaan ja käydään läpi. Meidän teini on kattonut kans salkkareita pienestä asti ja ei se ole kyllä siitä mitään traumoja saanut. Nykyään taitaa enemmän Kotikadusta traumoja saada!

[QUOTE="jep";23092250]Ei minkäänikäiset. Jos meillä katottaisiin tollasta sontaa ni luopuisin telkusta kokonaan. Tai jos ylipäätään pitäis joka päivä mädäntyä telkun edessä.

Ja joku viittas putoukseen, mä olen himpan pettyny ku ekaa kertaa katoin ku sitä niin suitsutetaan.. Ni mun mielestä oli melkein pikkasen liikaa alapäähuumoria, koska se selkeästi ON lasten suosikkiohjelma. Mutta, lapseni 9 ja 10v saavat toki sitä jatkossakin katsoa. :)[/QUOTE]

9 ja 10v lapset tajuavat jo tuon alapäähuumorin, 4vlle thaimaalainen hiroja "sui hing" oli siipiensä takia enkeli :D

VMan-P59507_221x124.jpg

Mun tokaluokkalainen kysäisi vienosti toissa viikolla että saako hän katsoa kun kaveritkin katsoo. Sanoin että se on niin turha ohjelma, meillä sitä ei katso kukaan, että mielummin jatkat nelosen Eläintenpelastustiimin katsomista. Se on viisi kertaa järkevämpi ohjelma. Tyttö tyytyi tähän.

Yhteistyössä