M
meetu
Vieras
Minkä ikäisille on teidän mielestä tarkoitettu lasten meikit? Ajattelisitteko enemmän että ne on oikeaan käyttöön vai leikkikäyttöön?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja meetu:mietin vain että kun meikkaan nii 3v ruinaa vieressä että hällekin meikkiä niin joskus olen puuteria vaikka sipaissut. kun kaupassa noita lasten settejä näin niin mietin että pitäskö ostaa joululahjaksi omat meikit kun niin kiinnostaa... mutta mieheni mielestä se ei olisi sopivaa vielä. ja toisaalta jos jonnekin lähtö niin kyllähän poskilla olevat värit joutuisi tytöltä putsaamaan.. kotona prinsessaleikeissä noita voisi käyttää...
Alkuperäinen kirjoittaja meetu:Minkä ikäisille on teidän mielestä tarkoitettu lasten meikit? Ajattelisitteko enemmän että ne on oikeaan käyttöön vai leikkikäyttöön?
Alkuperäinen kirjoittaja meetu:muuten olisin jo ostanutkin, mutta tuli niin tyhmä olo kun miehelle sanoin asiasta ja se kauhistui niin! Ehkei se vaan ymmärrä näitä tyttöjen kotkotuksia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja viuhti:Alkuperäinen kirjoittaja meetu:Minkä ikäisille on teidän mielestä tarkoitettu lasten meikit? Ajattelisitteko enemmän että ne on oikeaan käyttöön vai leikkikäyttöön?
Mä olen tosi vanhanaikainen, mutta mun tyttäreni ei varmasti laita meikkiä ennen kuin on lähellä yläkouluikää. Kasvomaalaukset erikseen.