minkä ikäisille tarkoitettu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meetu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mietin vain että kun meikkaan nii 3v ruinaa vieressä että hällekin meikkiä niin joskus olen puuteria vaikka sipaissut. kun kaupassa noita lasten settejä näin niin mietin että pitäskö ostaa joululahjaksi omat meikit kun niin kiinnostaa... mutta mieheni mielestä se ei olisi sopivaa vielä. ja toisaalta jos jonnekin lähtö niin kyllähän poskilla olevat värit joutuisi tytöltä putsaamaan.. kotona prinsessaleikeissä noita voisi käyttää...

Alkuperäinen kirjoittaja meetu:
mietin vain että kun meikkaan nii 3v ruinaa vieressä että hällekin meikkiä niin joskus olen puuteria vaikka sipaissut. kun kaupassa noita lasten settejä näin niin mietin että pitäskö ostaa joululahjaksi omat meikit kun niin kiinnostaa... mutta mieheni mielestä se ei olisi sopivaa vielä. ja toisaalta jos jonnekin lähtö niin kyllähän poskilla olevat värit joutuisi tytöltä putsaamaan.. kotona prinsessaleikeissä noita voisi käyttää...

Osta ihmeessä pikkutytölle meikit, jos häntä kerran kiinnostaa :)

Minkä ikäisille on teidän mielestä tarkoitettu lasten meikit? Ajattelisitteko enemmän että ne on oikeaan käyttöön vai leikkikäyttöön?

Mä olen tosi vanhanaikainen, mutta mun tyttäreni ei varmasti laita meikkiä ennen kuin on lähellä yläkouluikää. Kasvomaalaukset erikseen.

muuten olisin jo ostanutkin, mutta tuli niin tyhmä olo kun miehelle sanoin asiasta ja se kauhistui niin! Ehkei se vaan ymmärrä näitä tyttöjen kotkotuksia :D

Hö, pidä pintasi :D tyttö saisi hyvän joululahjan ;)

Alkuperäinen kirjoittaja viuhti:
Minkä ikäisille on teidän mielestä tarkoitettu lasten meikit? Ajattelisitteko enemmän että ne on oikeaan käyttöön vai leikkikäyttöön?

Mä olen tosi vanhanaikainen, mutta mun tyttäreni ei varmasti laita meikkiä ennen kuin on lähellä yläkouluikää. Kasvomaalaukset erikseen.

Meillä on huulikiiltoa ja puuterihippu naamassa ollut joskus ja ihan vaan siksi kun niin kovasti pyytää. Toivottavasti ei koskaan ala käyttämään raskasta meikkiä! Mutta eikös tuon ikäiset halua aina olla kuin äiti niin onko siinä pahaa että kotona leikkii meikkaamista huulikiillolla ja luomivärillä?

Meillä tyttö 1,5-v ja on vain muutaman kerran oikeestaan nähny ku meikkaan. Varmaan ekan kerran ku oli nähny ja tajunnu mitä tein, oli isänsä kanssa ollessa löytänyt lyijykynän pätkän jostain ja sillä kovasti yrittäny sohia silmiään :D Oli mies vähän aikaa miettinyt, että mitä ihmettä tuo tyttö oikeen puuhaa, ennenkuin oli tajunnut että minä hetki sitten meikkasin. Mutta ei meille ainakaa vielä tyttö omia meikkejä saa vielä vuosiin...

tulipa mieleen tuosta kertomuksesta, että täällä oli joku aika sitten yksi lastenjuttu jossa oli nainen kissapuvussa. sitten tultiin kotiin ja kohta tyttö söhii naamaansa puuvärikynällä ja kun kysyin mitä tekee niin kissanviiksiä! Oli sitten pakko piirtää kulmakynällä viikset pikkuisen poskiin, kun oli niin suloinen! (kulmakynällä koska meillä ei ole kasvomaaleja enkä tussilakaan kehdannut piirtää)