Minkä kirjan luit viimeksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UHU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Reijo Maen valkovenalainen

Sama täällä.

(varmaan ainut kirja minkä sain koko vuonna luettua :ashamed: )

sa et tullut siihen meidan lukupiiriin mukaan? :/ Ei sen puolen siella on ihan alyttoman hiljaista ollut. Taisi kuolla pystyyn koko lukupiiri.

Mä en vaan saa luettua. :| Päivän jälkeen sitä vaan röhähtää koneen ääreen ja on vaan. :| Yäh, hävettää ihan.

Hei, ikina ei ole liian myohaista :whistle:

Mikä lukupiiri?!

Alkuperäinen kirjoittaja lukija:
Coetzeen Elisabeth Costellon. Oli ihan hyvä, paljon ajateltavaa ja painavaa sanaa.

ittekki tota lukiessa mietin------->> et oliko elisabeth coetzeen oma kuva naisena nii ku esim mona lisa da vincin??? itte en jaksanu lukee tommosta pedanttia???

Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:
Alkuperäinen kirjoittaja lukija:
Coetzeen Elisabeth Costellon. Oli ihan hyvä, paljon ajateltavaa ja painavaa sanaa.

ittekki tota lukiessa mietin------->> et oliko elisabeth coetzeen oma kuva naisena nii ku esim mona lisa da vincin??? itte en jaksanu lukee tommosta pedanttia???

En itse ainakaan osannut niin ajatella, mutta miksei. Itse pohdin lähinnä sitä miten se Elisabeth kirjoitti "maailman laidalta" aivan kuten Coetzeekin ja tietenkin sitä miten siinä puhuttiin eläinten suojelusta ja juutalaisvainosta, että miten ne heijastavat Etelä-Afrikkaa. Tämä Elisabeth oli kyllä kuvattu sellaiseksi ettei siihen kovin halunnut samaistua :)

Lionel Shriver: Poikani Kevin. Just eilen sain loppuun, oon iltaisin lukenut ja aina on väsy iskenyt niin äkkiä, että venähti parin kuukauden projektiksi :ashamed:

En osaa olla siitä vielä oikein mitään mieltä, vähän on nuppi sekaisin vielä siitä kaikesta ja lähinnä olo on sanaton. Kai kuvittelin sen avaavan vähän motiiveja, kun vuosipäiväkin lähestyy. Oli kuitenkin sen verran kaukaa haeuttua, ettei sovi mielestäni Suomen tapauksiin. Muuten oli kyllä mielenkiintoinen näkemys äidin kiellettyihin tunteisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja aino:
Alkuperäinen kirjoittaja kirja:
Taina Latvala: Paljastuskirja. Oli aika ovelasti kirjoitettu..ihan hyvä
Nyt menossa Katja Kallio: Syntikirja
Sen jälkee Mervi Juusola: Äidin voimakirja

Sullahan on oikea kirjojen sarja menossa :laugh:

Sanopa älä muuta :laugh: ihan ihteänikin huvitti kun tajusin kotona trilogiani :)

Yhteistyössä