Minkä kirjan olet lukenut viimeksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Nyt lukuvinkkejä kehiin!
Minkä kirjan olet lukenut viimeksi? Oliko hyvä, voitko suositella?

"Nimetön" Jyri Paretskoilta on viimeisin lukukokemukseni. Oli hyvä, tykkäsin.

Eve Hietamies : Hammaskeiju
Oli hauska, tykkäsin! Kevyttä mutta syvällistä. Kolahti. Ainoa miinus että siinä kiroiltiin ihan liikaa!
Toi oli kolmas osa, edelliset on Yösyöttö ja Tarhapäivä.

Johanna Sinisalon Ennen päivänlaskua ei voi. Suosittelen!

Ja kirjastossa olen jonotuslistalla Marko Hautalan Leväluhta-kirjaan. Tulisipa pian!

Predator: Concrete Jungle, löyty halvalla kasa näitä Predator-lisenssin kirjoja ja tuo sarjan eka kirja nyt tullu luettua. Aika perinteistä kioskikirjallisuutta eli just sopivaa mulle, mutta ei voi kovinkaan monille suositella. Tietenkin jos tykkää nopealukuisesta jatkuvaa toimintaa sisältävästä pulp-kirjallisuudesta niin siinä sarakkeessa toimii ihan hyvin.

Kertokaapas palstan mustat, mikä on viimeksi lukemanne kirja. Jos se on tieto- tai oppikirja tms. niin kertokaa toki viimeisin kaunokirjallinen teos, jonka olette lukeneet. Ja lyhyt arvostelu kans.

Itse luin viimeksi (ekaa kertaa) SInuhe Egyptiläisen. Kesti 3 kuukautta. Oli aika raskas, mutta oli siinä paljon hyvääkin. Teksti vaan mulle liian vanhanaikaista, vaikka varmaan tyylilajina hieno.

Kertokaapas palstan mustat, mikä on viimeksi lukemanne kirja. Jos se on tieto- tai oppikirja tms. niin kertokaa toki viimeisin kaunokirjallinen teos, jonka olette lukeneet. Ja lyhyt arvostelu kans.

Itse luin viimeksi (ekaa kertaa) SInuhe Egyptiläisen. Kesti 3 kuukautta. Oli aika raskas, mutta oli siinä paljon hyvääkin. Teksti vaan mulle liian vanhanaikaista, vaikka varmaan tyylilajina hieno.
Katleena Kortesuon Journalismin kuolema ei ole varsinainen tietokirja muttei kaunokirjallisuuttakaan. Philip K. Dickin Uneksivatko androidit sähkölampaista on viimeisin kaunokirjallisuusteos. Sille, joka on katsellut (hienot) Blade Runner-elokuvat, ihan välttämätön.

taustamusiikkia lukuhetkeen

Yhteistyössä