minkä kokoinen haalari 100cm lapselle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja talvvi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

talvvi

Vieras
4v. pojalla on nyt pituutta puolta senttiä vaille metrin. Vaatteista on käytössä sekä 98 ja 104 kokoja. Mietin nyt tulevan talven haalaria, oliskohan 104 sopivin vaihtoehto, 110 varmaan turhan iso vielä?

Onko teillä Luhdan haalareista kokemusta, miten koot menee? Kun tuo viimetalvinen on 98, josko vaikka menis vielä tulevanakin talvena. Poika on mummolassa niin en pääse vielä sovittamaan.

No tuon ikäiset kasvaa niin paljon jotta jos rahasta yhtään tiukkaa niin ostaisin 110cm, kumminkin saappaat estää housuihin kompastumisen pihalla ja hyvän mallisilla hanskoilla saa pidetyksi hihan suut oikeilla kohdilla :) Menis sitten kaksi talvea. Mutta jos varaa ostaa joka vuosi niin sitten vaan kulutus juhlat käyntiin ;)

[QUOTE="minä";24357902]Ei sillä haalarin hankinnalla varmaan vielä niin kiire ole, ettekö ehtisi sovittaa, kun poika tulee mummolasta. Nyt on vasta elokuu alussa.[/QUOTE]

Heh heh, joo ei ole kiirettä, mutta kun kaverilla olis tarjolla pari haalaria, joille olis jo ostaja ja haluis nopeasti multa vastauksen.

anteeksi vaan mut nää on niin älyttömii kysymyksii, minkä kokoinen haalari. Ei kukaan sulle osaa vastata. Riippuu mallista , lapsen koosta, sovita päälle niin tiedät.

Meillä samanpituinen poika (3,5v) ja ostin vk-haalarin 104 cm ja talvihaalarin 104cm. Talvihaalarin ostin viime kevään alesta ja luotan että menee koko talven. Vk-haalarin ostin kans keväällä mutta kun ne lämpimät ilmat alkoi niin pian niin sitä ei ole ehditty viel kertaakaan käyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja Näin;24357915:
No tuon ikäiset kasvaa niin paljon jotta jos rahasta yhtään tiukkaa niin ostaisin 110cm, kumminkin saappaat estää housuihin kompastumisen pihalla ja hyvän mallisilla hanskoilla saa pidetyksi hihan suut oikeilla kohdilla :) Menis sitten kaksi talvea. Mutta jos varaa ostaa joka vuosi niin sitten vaan kulutus juhlat käyntiin ;)

No samallahan periaatteella voisit ottaa vielä yhden koon isommat... mulla ainakin kellot alkaa kilkattaa, jos muilla vaatekappaleilla pitää vaate pitää lapselle sopivana. Ei taida enää lapsi pystyä pukeutumaan itse, kun kuusi kommervinkkeliä pitää tehdä, jotta kompuroimatta ulkona selviää.

:)