minkä kokoinen haalari?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja karvatassu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

karvatassu

Vieras
Poika 1.8v, aika isokokoinen ikäisekseen, nyt 86cm haalari just sopiva. Ostanko kevääksi 92cm et menis vielä syksylläkin ja talveksi 92cm vai 98cm? Kiitti. =)

Meidän pojalla joka on 1v7kk on talvipuku kokoa 92 ja on ihan sopiva,ei enää kauaa mahdu. Itse en uskalla ensi syksyksi ja talveksi pukua ostaa kun en yhtään tiedä kuinka paljon kasvaa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2005 klo 10:28 karvatassu kirjoitti:
Poika 1.8v, aika isokokoinen ikäisekseen, nyt 86cm haalari just sopiva. Ostanko kevääksi 92cm et menis vielä syksylläkin ja talveksi 92cm vai 98cm? Kiitti. =)
Minkä pituinen poikasi on nyt?
Itse luultavasti ostaisin sen 98 senttisen, pidemmällä tähtäyksellä isomman osto kannattaa...

Talveksi ostaisin vähintään tuon 98 cm, jos kyseessä on saman valmistajan puku. Todellisuudessa olen ostanut itse 104 cm puvun alennusmyynnistä, johon siirryttiin suoraan 86 cm puvusta, joka kävi pieneksi.

mie ostin reilu 2 vuotiaalleni reiman 116cm ja sopiva siis reilu mutta ei liian reilu!
ja mun puoli vuotiaalla on 86cm ja 90cm pitäs siirtyä...
että osta vaan reilun kokonen puku kyllähän ne lapset kasvaa =)

en tiiä millaisia jättiläisiä on 2-vuotiaat, joille pitää 116cm haalari ostaa!! haloo, mulla poika 5v ja 113cm pitkä, 110cm reimatec ja muissa merkeissä 116cm sopiva. Siis sellainen, joka ei roiku päällä, muttei myöskään kiristä. miettikää, jos itse pitäisitte 38-kokoisena 46-koon vaatteita :whistle:

Yhteistyössä