Minkä kokoinen talvihaalari nyt 6kk ikäiselle vauvalle ensi talveksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mein tyttö oli viime marraskuussa 6kk ja pakkauksen haalari oli vielä maaliskuussakin liian iso, eli riippuu pitkälti lapsenkin koosta. Se pakkauksen puku tosin on aika reilua kokoa :)

Mun muksu syntyi tammikuussa vuosi sitten ja viime talvi pärjättiin kokonaan äitiyspakkauksen haalarilla sekä toisella 68 kokoisella haalarilla. Se äp- haalari on niin iso että menee varmaan vieläkin.

öööö riippuu varmaan lapsen koosta? Esikoiselle mahtui pakkauksen haalari (n.70cm) nippa-nappa 4kk ikäisenä ja kuopukselle se meni koko talven 6kk-9kk ikäisenä ja oli alkutalvesta aika reilu...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
on nyt pituutta 66,5cm ja painoa 6,5kg. Jospa se haalari mahtuu vielä. Oli ainakin kevättalvella vielä törkeen iso.

se äippäpakkauksen haalari mahtuu varmasti.. se on isoimmillaan hihojen ja lahkeiden käännökset avattuna 80cm kokoinen, me mennään ainakin sillä ens talvi, mun tyttö on nyt 1v, ja pituus 71cm ja puku on vielä iso...

Meillä tyttö 6 kk neuvolassa 66 cm ja painoa vähän vajaa 8kg. 68cm äippäpakkauksen haalarilla mennään ainakin alkutalvi ja sit on odottamassa remun 74 haalari, joka on aika reilunkokoinen. Jos nyt jostain syystä jää pieneksi niin sit ostan isomman vielä jos tarvii, mutta eiköhän noilla pärjää... se äippäpakkauksen haalari on aika isokokoinen.

Mulla kans 6kk lapsi, ja mennään sillä äp-haalarilla. Se mahtuu kyllä, vaikka muut vaatteet on nyt jo kokoa 74.

Toinen haalari tarvitaan lähinnä siksi, että se äp:n haalarin on niin vaalea. Poika tuskin viihtyy enää koko talvea rattaissa istumassa, haluaa möyriäkin, ja se vaalea menee sitten heti likaiseksi.

Yhteistyössä