Minkä kokoinen talvihaalari teidän 2,5v-3v:llä pojalla on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kaks

Vieras
Jos ostaisi haalarin ensi talveksi. Nyt lapsi 1v 7kk ja ollut koko talven 86cm Reimatec käytössä. Ticketia seuraavaksi suunnittelen... Ai niin, lapsi oli 1v 6kk neuvolassa jotain 85cm pitkä, jos tuo mitään osvittaa ensi vuoden pituudesta antaa. Eikös joku ole sanonut, että lapsi kasvaisi noin 10cm kesän aikana?

Saanko vastata vaikka meillä on tyttö?

Vastaan enivei. Kolmesta käytössä olevasta asusta löytyy 98cm remun haalari, 90cm merkitön halpishaalari ja merkitön 92cm 2-osanen. Pituutta nyt 95cm (noin), ikää viikkoa vaille 3v.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaks:
Jos ostaisi haalarin ensi talveksi. Nyt lapsi 1v 7kk ja ollut koko talven 86cm Reimatec käytössä. Ticketia seuraavaksi suunnittelen... Ai niin, lapsi oli 1v 6kk neuvolassa jotain 85cm pitkä, jos tuo mitään osvittaa ensi vuoden pituudesta antaa. Eikös joku ole sanonut, että lapsi kasvaisi noin 10cm kesän aikana?

Mä ostaisin sinuna 98-senttisen.

Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
Saanko vastata vaikka meillä on tyttö?

Vastaan enivei. Kolmesta käytössä olevasta asusta löytyy 98cm remun haalari, 90cm merkitön halpishaalari ja merkitön 92cm 2-osanen. Pituutta nyt 95cm (noin), ikää viikkoa vaille 3v.

Saat vastata. :) Tuota 98cm haalaria olen miettinyt...

Meillä toukokuussa 3v. täyttävällä hoikalla pojalla on 92cm Jonathan ja on ollu ihan hyvän kokoinen haalari tänä vuonna. Käytti sitä viikon jo viime vuonna kun oltiin pohjosempana talvilomalla. Mun mielestä myös lapsen paino vaikuttaa haalarin valintaan, koska painavampi lapsi tarttee isomman haalarin kuin hoikka.

Meillä 2,5 vuotinen käytti alku talvesta 80cm lassien haalari. Oli just sopiva, mut ei liian pieni. Nyt käytössä 92cm lassien haalari ja sinällään aika iso hänelle, mut villapuvun kanssa ei näytä niin isolta. Epäilen et se saattaa taas mennä sen alkutalven.

Mäkin vastaan vaikka on tyttö; 2v 9kk ja mittaa 96 ja rapiat (just mitattu). lassien 98 ja vvanhempi reimatec 92. Merkistä riippuu..... en nyt sanoisi etteikö lassien 92 olis mennyt jotenkuten, mut 98 oli parempi.

Kuumimmat

Yhteistyössä