Minkä kokoinen toppahaalari (reimatec) 2-vuotiaalle talveksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi apua

Vieras
Pituus tällä hetkellä 84cm, välikausihaalarina reimatecin 86cm haalari mutta viime talven 80cm toppahaalarikin mahtuu edelleen päälle.

Onko 92cm liian iso? Jääkö 86cm lopputalvesta pieneksi?

Huutiksesta ostaisin mutta en tiedä mikä koko pitäisi valita.

Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:
Mä ostaisin sen 86. Joulun jälkeen on taas alet mistä voi tarvittaessa ostaa sen 92:sen kevätkaudeksi/seuraavaa talvea varten.

Luin taas huonosti, siis löytyyhän niitä varmasti huutiksestakin myöhemmin talvella. :)

Ostin viimetalveksi vajaa 2v tytölle (helmikuussa syntynyt)92cm kokoisen vauvamallin haalarin ja täytyy sanoa että oli tosi hyvä koko!
Ei alkutalvestakaan ollut liian iso eikä jäänyt pieneksi kesken talven.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Entäs jos lapsi on 88cm pitkä? haalariksi 86cm vai 92cm?

Meillä nyt n.88 cm ja viime talven alesta ostettu 92cm jonathan-haalari valmiina...jos on alkutalvesta liian reilu,voi käyttää viime talvista 86-kokoista remua.

86cm luulen että mahtuu hyvin, reimatec on niin reilua mallia. Ja voi sovittaa, mut ota sit huomioon talvikenkävara, niissä on kuitenkin aikalailla paksummat pohjat kun esim. sandaaleissa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Entäs jos lapsi on 88cm pitkä? haalariksi 86cm vai 92cm?

Sitten ostaisin varmaan jo 92.

Saako noita haalareita muuten kaupassa sovittaa ennenkuin ostaa? Yleensähän lastenvaatteita ei soviteta.

Eikö??:o
kyllä me ollaan ainakin sovitettu kaikki vähänkin kalliimmat vaattet eli just haalarit, toppatakit/housut yms...

Mä ostaisin ehdottomasti sen 92-senttisen. Meillä itseasiassa tuo koko oli käytössä jo n. 85-senttisellä, eikä näyttänyt mitenkään liian isolta.

Esikoisen kanssa minä joskus sovitin haalareita kaupassa. Hullun hommaa ja myyjät kyllä kyyläsi. Osta joku ja sovita rauhassa kotona, vaihda sitten kokoa jos tarttee :-)

Ota 92 cm, älä osta liian pientä! Lapset kasvavat harppauksittain tossa iässä ja on silkkaa rahan haaskausta ostaa liian pieni haalari. Talvella haalarin alle tulee kunnon vaatteet ja villa/ fleecepuku,kaikki noi vaatteet " syö" haalarin reiluutta pois.

Yhteistyössä