Minkä kokoisen talvihaalarin ostaisitte jemmaan ensitalveksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

---

Vieras
Nyt 84cm pitkälle 1v ja 8kk ikäiselle? Viime talven toppahaalari on 80cm ja se jäi nyt pieneksi, hihoista lyhyeksi, vaikka pituus muuten vielä riittääkin. Sitten täksi kevääksi on 86cm haalari, mutta se ei varmaan mene enää ensi syksynä, joten minkä kokoisen vk-haalarin ostaisitte syksyksi? Tietysti kiva aina jos menee vielä ensi keväänäkin. Tyttö on normaalivartaloinen. Itse arvon 92 ja 98 välillä. Riippuu tietysti merkistäkin.

Meillä oli poika vuosi sitten helmikuussa 88 cm pitkä, ja hänelle oli nyt talvella 92 cm Remun haalari sopiva, paitsi ihan lopputalvesta siirryttiin kokoon 98 cm. Uskon että teidän tytölle menisi tuo 92-senttinen hyvin ensi talvena.

Ota 98. Toppahaalrin alle pitää kovilla pakkasilla mahtua fleeceä/villaa. Minulla poika 1 v 8 kk on noin 86 cm ja hän käyttää nyt 92 toppahaalaria, joka on reilu mutta ei valtavan iso. Ostin ensi talveksi saman merkin 98.
Ei ole kyse Ticketistä, joka ilmeisesti on tolkuttoman isoa mitoitusta.

Se riippuu todellakin siitä merkistä. Meidän kuopuksella 1,5v oli käytössä pienehkö 86cm haalari tänä talvena (Kevätpuku taas 80cm Reiman) . Ostin sitten 92cm Legotecin haalarin alesta ens talveksi ja hämmästys oli suuri kun niska-haara mitta oli sama kuin nykysissä, hihat ja lahkeet oli vaan pidemmät. Onneks sen sai palauttaa. Vaikee siis sanoa, ite aattelin ostaa Reimaa, ja siitä ottasin 92cm.

Ota 98. Toppahaalrin alle pitää kovilla pakkasilla mahtua fleeceä/villaa. Minulla poika 1 v 8 kk on noin 86 cm ja hän käyttää nyt 92 toppahaalaria, joka on reilu mutta ei valtavan iso. Ostin ensi talveksi saman merkin 98.
Ei ole kyse Ticketistä, joka ilmeisesti on tolkuttoman isoa mitoitusta.

Tai no, kyllä 92 myös todnäk tytöllesi menee jos vasta nyt 80 haalari jää pieneksi.

[QUOTE="vieras";26057674]Miksi et ostaisi sitten vasta juuri ennen talvea?[/QUOTE]

Nyt niitä saa ihan pilkkahintaan, syksyllä joutuu yleensä maksamaan täyden hinnan.

Kuumimmat

Yhteistyössä