H
Henna
Vieras
Eli maaliskuussa yksi vuotta täyttävälle tytölle olen alkanut välikausihaalaria katselemaan ja mietin onko 80cm vai 86cm hyvä että syksylläkin menisi? Ei ole mikään kauhean iso, normaali 1v kokoinen...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Becka:meidän tammikuussa täyttäneelle on 86cm haalari odottamassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Henna:Eli maaliskuussa yksi vuotta täyttävälle tytölle olen alkanut välikausihaalaria katselemaan ja mietin onko 80cm vai 86cm hyvä että syksylläkin menisi? Ei ole mikään kauhean iso, normaali 1v kokoinen...
Alkuperäinen kirjoittaja kertokaa mullekin:Alkuperäinen kirjoittaja Henna:Eli maaliskuussa yksi vuotta täyttävälle tytölle olen alkanut välikausihaalaria katselemaan ja mietin onko 80cm vai 86cm hyvä että syksylläkin menisi? Ei ole mikään kauhean iso, normaali 1v kokoinen...
Minkä kokoinen on NORMAALI 1V??
Alkuperäinen kirjoittaja 8/07 tyttö:Alkuperäinen kirjoittaja kertokaa mullekin:Alkuperäinen kirjoittaja Henna:Eli maaliskuussa yksi vuotta täyttävälle tytölle olen alkanut välikausihaalaria katselemaan ja mietin onko 80cm vai 86cm hyvä että syksylläkin menisi? Ei ole mikään kauhean iso, normaali 1v kokoinen...
Juuri näin. Meillä likka kohta puolitoistavuotias ja hänelle 80cm reimatec valtavan suuri!
Alkuperäinen kirjoittaja kertokaa mullekin:Alkuperäinen kirjoittaja Henna:Eli maaliskuussa yksi vuotta täyttävälle tytölle olen alkanut välikausihaalaria katselemaan ja mietin onko 80cm vai 86cm hyvä että syksylläkin menisi? Ei ole mikään kauhean iso, normaali 1v kokoinen...