Minkä kokoisen haalarin ostan 1-vuotiaalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Poika täyttää syyskuussa vuoden ja ensi talvelle pitäisi tietää haalarin sopiva koko. Nyt on käytössä koko 80 ja osittain jo myös 86. Talvella vaatekoko lienee 86 tai 92, mutta minkä kokoisen haalarin ostaisin? Onko haalarit reiluja? Hukkuuko poika 92 haalariin vai ostanko varmuuden vuoksi kokoa 86?

Niin ja kuten arvata saattaa, niin poikani on esikoinen ja olen ihan ulalla näiden haalariasioiden kanssa ;)

Aikaseempa olet haalaria hankkimassa. Mutta joo, 86 olis mun valinta.

Mun täytyy nyt vielä lisätä, et aikaseen ja aikaseen.. just tajusin, että itse ostin haalarit valmiiksi tammikuun alesta :D

Viimeksi muokattu:
Mä ostin viime syksynä 1-vuotiaalle Lassie-merkkisen haalarin kokoa 86. Oli silloin käytössä vaatetta 74-80. Haalari oli reilu, kuitenkin talvella jo ihan hyvä, mutta menee vielä todennäköisesti tänäkin talvena. Riippuu tietysti ihan siitä, miten lapsi kasvaa.

Älä kuitenkaan osta liian isoa, lapsen hankala liikkua.

Viimeksi muokattu:
Aikaseempa olet haalaria hankkimassa. Mutta joo, 86 olis mun valinta.

Mun täytyy nyt vielä lisätä, et aikaseen ja aikaseen.. just tajusin, että itse ostin haalarit valmiiksi tammikuun alesta :D

Ajattelin ettei nyt oo niin paljon kilpailijoita huuto.netissä kun on aikasin liikkeellä ;) Siis jos tuolta huuto.netistä jonkun hyväkuntoisen löytää. Uusien hinnat kun tuntuu hipovan pilviä.

Myös syyskuussa syntyneellä ja suunnilleen samankokoisella lapsella oli käytössä 86 cm:n talvihaalari. Riippuu tietysti aina vähän merkistäkin. Jotkut on reilumpia kuin toiset.

Kiitos vinkeistä! Ehkä se 86 sitten on paras koko. Hankalahan se on liikkua, jos on liian iso haalari päällä.

Sellasta vielä kyselen, että onko teillä kokemuksia jostain haalarimerkistä, jota ette voi suositella? Ticket to heavenit sun muut älykalliit saa unohtaa, niiden hinta kun tuntuu käytettynäkin olevan aika huima. Reimatec lienee ihan hyvä merkki? Entäs Lassie G-tech? Ja entä Remu?

Olen tykännyt Lassien haalareista, ovat kestäviä ja hyvän mallisia. Perus Lassie on ihan kestävä ja hyvä, varsinkin noin pienellä kestää varmasti. Lassietec ja Lassie G-tech ovat kestävämpää kangasta. Omalle 3-vuotiaalle olen aina ostanut noita Lassien haalareita ja pian 1-v kuopus perii noi haalarit uudenveroisina. Meillä on ollut myös yksi remun haalari. Hyvän oloinen haalari, mutta lahkeet ovat lyhyet verrattuna lassieen.

[QUOTE="a p";26689791]Kiitos vinkeistä! Ehkä se 86 sitten on paras koko. Hankalahan se on liikkua, jos on liian iso haalari päällä.

Sellasta vielä kyselen, että onko teillä kokemuksia jostain haalarimerkistä, jota ette voi suositella? Ticket to heavenit sun muut älykalliit saa unohtaa, niiden hinta kun tuntuu käytettynäkin olevan aika huima. Reimatec lienee ihan hyvä merkki? Entäs Lassie G-tech? Ja entä Remu?[/QUOTE]

Meillä oli Lassie-G, eikä ole MITÄÄN kulumaa näkyvissä, vaikka kuinka rankasti laskettiin hiekkalumikasoista. Aivan uuden näköinen.

Yhteistyössä