Kuka on lempinäyttelijäsi? Tämä kysymys tarkoitettu niille joilla on joku suosikkinäyttelijä...

Lukematta muita:

Anthony Head
Hugh Laurie
James Marsters

Ja lukemisen jälkeen muistui vielä

Alex O'Loughlin

Angelina Jolie (nimenomaan niissä ei-action-rooleissa, esim Vuosi nuoruudestani)
Natalie Portman

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Siis onhan mullakin paljon suosikkeja, mutta ehdoton ykkönen on Pacino. Muita hyviä on mm. Alan Rickman, Liam Neeson, Ralph Fiennes, Nicole Kidman, Kevin Spacey, Vivien Leigh, Angelina Jolie, George Clooney, Paul Newman, Clint Eastwood.

kuka on liam neeson? missä hän näyttelee? :o :)

Jude Law.
Johnny Depp.

Mulla taitaa olla enemmän niitä mistä en pidä ja myös jokunen minkä takia joku leffa jää kokonaan katsomatta. Esim kaikki Jack Nicholsonin leffat. Niin ällö äijä. Minusta.

Kate Winslet on näillä uusilla rainoillaan noussut ehdottomasti meikäläisen listalle. River Phoenix on aina listalla roikkunutkin. Robert de Niro on myös hyvin sijoittuneena (1900 -tyyppisten leffojen takia). Maggie Cheung on ilo silmälle ja todella vahva näyttelijä.

Paljon niitä on... Ei jaksa luetella kaikkia Romy Schneiderista alkaen.

Robert de Niro, Al Pacino, Christopher Walken, Johnny Depp, Dustin Hoffman, Michael Madsen, David Carradine

Meryl Streep, Angelina Jolie, Natalie Portman

Sitten on miljoona pienempää starbaa joiden nimet ei oo jääneet mieleen mutta roolisuoritukset kyllä. Esim. Magnoliasta se joka itki ja huusi siellä sammakkosateessa sai multa sydämen kurkkuun.

Lempinäyttelijät miehistä niistä elokuvista ja sarjoista joita oon katsellut top 3:
Robert Carlyle
Christopher Lee
Nicolas Cage

Teininä katselin viikonloppuisin illalla tulleita vanhoja mustavalkoisia elokuvia. Kreivi Alucard on hieno nimi. Kuuntelen myös runoja englanniksi tai enimmäkseen yhtä runoa oon kuunnellut sen muidenkin lukemana suosikkini on Christopher Lee lukee runoa Edgar Allan Poe The Raven.
♈Meri♈

Yhteistyössä