MInkä kokoiset kengät ovat 4 vuotiaallanne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eihän sitä voi mitenkään verrata, mutta kenkien osto on joskus tosia hankalaa... helposti ostaa liian isot tai pienet. Nyt ostettiin 31 talvikengät 4 vuotiaalle, käynti/kasvuvaraa noin 1,5 cm, mutta vaikea sitäkin on mitata, kun ei tiedä pitääkö se kantapää laittaa ihan perälle vai muutaman millin päähän...

4 veellä talvikengät (Wikingit) nro 30, niissä 1,5cm kasvuvaraa...tai ehkä vähän sen yli. 5,5veellä talvikengät nro 33! =) Ja minulla itsellä kengänkoko on 36 =D

Tyttö 4.5v ja 28 viking-goret kaapissa. Luulin et täytyis ostaa pykälää isommat, mut ainakin alkutalvi menee näillä. Ja käytiin tossa taannoin oikein liikkeessä mittauttaa jalkoja ja yllättäin mä olin ostamassa molemmille liian isoja kenkiä, kun ajattelin vaan näitä käyntivaroja. Ja sikseen, tunkeeko joku oikeesti villasukan näihin nykymallisiin talvikenkiin? Eiks ne nyt aika lämmintä settiä pitäis olla? Onhan se järjetöntä lompsia 2-numeroa liian isossa kengässä puol talvea vaan siks et sinne mahtuu villasukka sit jos tulee hel...n kylmä. Ennemmin vähän sopivampi kenkä ja sit vaik villasekotesukka jalkaan eikä mitn vikkasukkia, mut tää on sit vaan mun mielipide :D

Yhteistyössä