Minkä kokoisia 7kk:n ikäiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mimonmami:
Apua, mulla on tyttö 3kk ja painaa 7 kiloa, käyttää 68n vaatteita (vain hieman isot, epäilen et pituus n. 63 tms, huomen neukkula..) mut tuo paino!!

Meillä nyt 6 kk poitsu painoi 3kk:n iässä 8kg 146 ja oli 64 cm pitkä. Viime viikolla painoi 9 kg 520 ja oli 70 cm pikä. Menee kuulemma hienosti käyrällä, painon kertyminen on hidastunut kun lähti liikkeelle. Pituuskasvu on tasaista.

Alkuperäinen kirjoittaja möö:
Apua, mulla on tyttö 3kk ja painaa 7 kiloa, käyttää 68n vaatteita (vain hieman isot, epäilen et pituus n. 63 tms, huomen neukkula..) mut tuo paino!!

Meillä nyt 6 kk poitsu painoi 3kk:n iässä 8kg 146 ja oli 64 cm pitkä. Viime viikolla painoi 9 kg 520 ja oli 70 cm pikä. Menee kuulemma hienosti käyrällä, painon kertyminen on hidastunut kun lähti liikkeelle. Pituuskasvu on tasaista.

meillä oli kans esikoinen 8,5kg ja 66cm kolmekuisena, reilu 10kg ja 73cm puolivuotiaana ja sitten 11,5 kg ja 80cm yksivuotiaana, että kyllä se siitä tasaantuu...
ja kakkonen painoi kolmekuisena 6kg, puolivuotiaana 7,7kg ja 1vuotiaana 9,5kg, pikkuinen rimpula!

Nou hätä. Meillä poika painoi kilon enemmän 3 kk neuvolassa. 4 kk neuvolassa oli sitten painoa 9270 g ja pituutta vajaa 72 cm. Saas nähdä mitä lukemia saadaan torstaina 5 kk neuvolassa.

Mutta siis pointtina vaan, että meille ei ainakaan olla pojan painoa kauhisteltu. Menee ihan kauniissa suhteessa pituuteen nähden ja on sangen terve (ja ihana) vauva :)

Meillä tyttö oli 8kk 7.380kg ja 68,6cm. 3v painoi 11.400kg ja oli 92cm. Poika oli 8kk 7.570kg ja 71.5cm. 1v6kk pojalla oli painoa 9.545kg ja pituutta 81cm. Eli meidän lapsiin verrattuna aika iso, mutta nää onkin tosi pieniä.

Yhteistyössä