Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:171cm ja 49kg. Kuinka niin? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:171cm ja 49kg. Kuinka niin? :ashamed:
OMG! Ei pahalla, mutta kuinka olet noin laiha? Vertailukohtana pidän itseäni; kun olin 49 kg painava (olen 162 cm) olin aivan sairaalloisen laiha. Kaikki kylkiluut näkyi koko ajan jne.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:171cm ja 49kg. Kuinka niin? :ashamed:
OMG! Ei pahalla, mutta kuinka olet noin laiha? Vertailukohtana pidän itseäni; kun olin 49 kg painava (olen 162 cm) olin aivan sairaalloisen laiha. Kaikki kylkiluut näkyi koko ajan jne.
Varmaan ihan silleen vaan, että en liho.
Mulla ei näy ensimmäistäkään kylkiluuta enkä ole sairaalloisen laiha. Mun ruumiinrakenteelle tää on just passeli.
Alkuperäinen kirjoittaja niin:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:171cm ja 49kg. Kuinka niin? :ashamed:
Mulla ei näy ensimmäistäkään kylkiluuta enkä ole sairaalloisen laiha. Mun ruumiinrakenteelle tää on just passeli.
ole vain onnellinen geeneistäsi, äläkä välitä ihmettelyistä. jokainen kun on omanlaisensa ja kilot ja mitat ei kerro kaikkea. nim. 36/38 ja juuri sopiva itsellensä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:171cm ja 49kg. Kuinka niin? :ashamed: