Minkä kokoisia teidän melkein 6-vuotiaat pojat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Helsingin Äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Helsingin Äiti

Vieras
Meidän poika on 5,7 vuotta, eli kesällä kuusi. Pituutta on mun mielestä aika vähän, 118 cm, painoa jotain 26 kiloa...

Ärsyttää kun ystävälläni on tapana ihmetellä miten poika on niin pieni vaikka hänen ihan saman ikäinen tyttärensä on jo 128 cm, painaa 30 kiloa ja kengän kokokin on jo 35...

Ärsyyyyyyyyyy....

Me vanhemmat ollaan minä 170 ja mies 187...

No niin, minustakin tuo poika on ihan normaalin kokoinen. Just viikko sitten sain kuulla kuinka toisella on iso tyttö ja meillä niiiiin kauhean pieni... Kiitos vastanneille :)

Alkuperäinen kirjoittaja pikkuvaemo:
Meidän toukokuussa kuusi täyttävä poika onkin sitten oikein superkirppu, kun on 110 cm "pitkä" ja painaa vajaat 18 kiloa. Mutta reipas poika ja terve, sehän on tärkeintä.

Aivan täysin samankokoinen, kun meidän poika joka on myös syntynyt toukokuussa 2002!

:D Ja mun mielestä kuulostaa kyllä aikas suurelta 30 kilonen vajaa 6 vuotias! Meidän 8v. painaa 25....

Alkuperäinen kirjoittaja Ä-2:
Kuulostaa toi sun kaverin tyttö aika "isolta"! käännä asia toisin päin jos oikee harmittaa-ihmettele et kuin toi teijän tyttö on jo noin iso kokoinen :whistle:

Joo, ja onhan meillä vaihtunut enemmän ja aiemmin hampaita.... Vitsi vitsi vitsi että alkaisin kilpailemaan, mutta voisihan sitä vähän sivaltaa... mielessä ainakin... ;) (No ei....)

Yhteistyössä