minkä lehden tilaisin kaksplussan tilalle? juuri peruin kaksplussan ja nyt uusi lehti olisi kiva

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tilaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle tulee ties kuinka monetta vuotta Meidän Perhe, ja olen tykännyt siitä tosi paljon. Yksi harvoista lehdistä, joista jaksan lukea lähes joka artikkelin.

Kotivinkistä tykkään myös, siinä on mukavasti kaikenlaisia sisustus- ym. juttuja.

Te, joille tulee meidän perhe, onko teillä kaikilla jo taaperoita ja isompia lapsia? Mulla on vasta 7kk ikäinen tyttö ja tilasin tuon, mut mietin sitä että onko siinä mulle ihan yhtälailla luettavaa mitä vauva-lehdes vaikkei mulla isompia lapsia ookaan? (oon nimittäin kuullu, et se koskettaa enemmän jo taaperoita tai sen iän ohittaneita?)

olipas huonosti selitetty :D

Alkuperäinen kirjoittaja tilaisin:
kodin kuvalehti on ehdottomasti minusta paras noista ns naistenlehdistä. Siinä on paljon mielenkiintoisia juttuja, tarinoita erilaisista ihmisistä ym eikä kovinkaan paljon mainoksia, tylsiä muoti ja kosmetiikka juttuja

peesi

Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Te, joille tulee meidän perhe, onko teillä kaikilla jo taaperoita ja isompia lapsia? Mulla on vasta 7kk ikäinen tyttö ja tilasin tuon, mut mietin sitä että onko siinä mulle ihan yhtälailla luettavaa mitä vauva-lehdes vaikkei mulla isompia lapsia ookaan? (oon nimittäin kuullu, et se koskettaa enemmän jo taaperoita tai sen iän ohittaneita?)

olipas huonosti selitetty :D

Mulle tuli Vauva-lehti ekan vuoden. Sen jälkeen vuoden verran Kaksplussaa. Sitten Meidän Perhe. Musta Vauva-lehti vastas parhaiten mun tarpeita ekana vuonna, koska siinä käsiteltiin nimenomaan sitä ekaa elinvuotta.

Yhteistyössä