Minkä lehden tilaisin? Suosittele :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kultakutri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jallu02_1964.jpg

• Tykkää
Reactions: Tepadj
[QUOTE="kultakutri";24672028]Taas se aika vuodesta,kun tekee mieli lukea jotain lehteä,mutta mitä!?

Kuvittele: Pimeä syysilta, ulkona sataa vettä.Hyvä lehti ja kuppi teetä..ihanaa =)[/QUOTE]
Eikös seiska ole naisten suosikkilehti :)

Mä tykkään imagesta. Ja joskus on myös tullut tuo tulva. (Mies luki joskus niitä vanhoja kun olin vessaan jättänyt ja sille tuli paha mieli kun se ei ollut yhtään tajunnut kuinka monessa asiassa naisella voi olla kovin vaikeaa, ja se koki jonkinlaista mieshäpeää koko sukupuolensa puolesta. Ihana mussukka)

• Tykkää
Reactions: metsänpeitto
Jos tahdot tiedelehden, niin Tiede (tieten kuvalehti on todellakin pelkkä kuvalehti, artikkelit on köpöjä).

Tai Tekniikan maailma. Kaikki "naisten" lehdet on niiiiiin älyttömiä, ennen kaikkea se, että jos nyt oliskin artikkelissa kiinnostava aihe, niin ne on liian lyhyitä ja pinnallisia!

Ja siis olen nainen. mua ei ny vaan kiinnosta "mirkku-markun uusi garderoobi ja tapeetit keväällä 2012" ja 2 tapaa hoikistua kesäksi! (liiku enemmän, syö vähemmän!)

[QUOTE="vieras";24672323]Jos tahdot tiedelehden, niin Tiede (tieten kuvalehti on todellakin pelkkä kuvalehti, artikkelit on köpöjä).

Tai Tekniikan maailma. Kaikki "naisten" lehdet on niiiiiin älyttömiä, ennen kaikkea se, että jos nyt oliskin artikkelissa kiinnostava aihe, niin ne on liian lyhyitä ja pinnallisia!

Ja siis olen nainen. mua ei ny vaan kiinnosta "mirkku-markun uusi garderoobi ja tapeetit keväällä 2012" ja 2 tapaa hoikistua kesäksi! (liiku enemmän, syö vähemmän!)[/QUOTE]

:laugh: :laugh: :laugh:

Yhteistyössä