Minkä lehden tilaisin? Suosittele :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kultakutri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle tulee joululahjaksi Valitut Palat. :heart::laugh:

Jos olisi varaa ylimääräisiin lehtiin niin tilaisin Kaksplussan, Vauvan ja jonkun ns. naistenlehden, vaikka Annan. Kauheasti en lehdistä tiedä ko en oo tilaillu muutako Kalevaa.

[QUOTE="kultakutri";24672115]Tulee vielä vähän aikaa..Pidän kohta muuten taukoa tämän lehden suhteen.
Ei hyvä yhtälö: pimeät illat ja alibi...minkäs teet,kun olet nössö :ashamed:[/QUOTE]

Se on totta, mutta ei sieltä ovelta kukaan tule :D Mä näin painajaisia usein ku luinsitä iltasin, löin miestä unissanu :/

Tilaa vaan Seiska. Siin on kaikille jotain. On TV:t, on pikkujuoruilut, on vitsejä. Miehelle vähän paljasta pintaa. Lapset voi lukee omista suosikeistaan ja näin. Hinta/laatusuhde on paras. Nollaa aivot, parasta viihdettä. Ja viihde on hyväksi! Älä ole tosikko, ole rento, tilaa Seiska!

No Olivia on kiva. Me Naiset on parantunut viime vuosina paljon, hauskentunut ja keventynyt. Kotivinkki sen sijaan huonontunut uudistuksen jälkeen, pelkkää lapsiperhelöpinää kun ennen oli yleisempää. Maalla-lehti on ihana fiilistelyyn, samoin Toivekoti, kaunista kuvitusta. Kodin Kuvalehdessä on ehkä eniten lukemista. Geo on sivistävä, mutta ei ehkä semmoinen mitä lukee kun haluaa rentoutua.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24672284:
Koska Pahkasikaa ei enää ole niin sitten Tieteen Kuvalehti.

Kyllä on harmi! Divareistakin, ainakaan täältä päin ei kovin usein löydy.

Mulle on tullut Tieteen kuvalehti monta vuotta, tosin nyt ollut taukoa. Samoin V8. Nyt voisin tilata sen tieteen kuvalehden Historia version.

Joskus olen tilannut hyvän tarjouksen pakottavana jonkun muotiin/kotiin liittyvän lehden. Mutta kerta ne on lähinnä ideoiden hakuun niin taidan jatkossa panostaa kirjoihin.

Ai niin! Tilasin Popular Photography lehden viimeksi, ei ole vielä ensimmäistäkään lehteä tullut.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24672284:
Koska Pahkasikaa ei enää ole niin sitten Tieteen Kuvalehti.

Totta, nuo ja Hesari ovat ainoat lehdet, joita olen lukenut vuosia. Satunnaisesti sisustuslehdet ovat kivoja, mutta perus "akkainlehtiin" kyllästyn aina kahden numeron jälkeen. Niistä ei vaan löydy mitään luettavaa.
Eli en tilaisi mitään niistä.

• Tykkää
Reactions: Target

Yhteistyössä