minkä merkkinen/mallinen kännykkä sinulla on ja oletko siihen tyytyväinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jepulis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jepulis"

Vieras
Ja milloin ostit puhelimesi? Oletko tiputtanut sitä yhtään kertaan, onko ollut miten kestävä? Tässäpä näitä kysymyksiä...

Mulla on Samsung Galaxy s3 mini. Ja tykkään kovasti. Joskus vähän jumittaa, kun netissä yrittää surffailla. Pitää tosi lujaa painaa jotain "näppäintä", että pääsee seuraavalle sivulle.

Ja virtanäppäin jumittaa välillä sillei, että se jää sisään ja känny sit itestään sammuilee.

Mutta näistä vioista huolimatta tykkään kyllä tästä puhelimesta tosi paljon!!!!Bueno!!!:-D

Pari kertaa on tullut tiputettua, mutta muuta ei ole tullut kuin pari naarmua takakanteen. Ja tässä on onneksi sellainen "suojaläppä" näytön päällä, mikä suojaa sitä naarmuilta ja kolhuilta.;-)

Huhtikuusta asti oon ollut tän kännyn onnellinen omistaja.:-D

Nokia Lumia 820, en tykkää hirveästi, koska Windows-järjestelmään ei oo juurikaan sovelluksia tai ainakaan niitä, joita minä haluaisin. Se oli lahja, joten en ala oikeasti valittamaan ;)

Elokuussa saatu, tiptop kunnossa. Mut mun näytössä onkin Copter-kalvo ja puhelinta suojaa Case Mate, joten paras olisi ollakin ;)

Lumia 520, oikeestaan ainut miinuspuoli mitä oon huomannut on se, ettei tähän saa muita tekstariääniä kuin laitteen omat piippaukset. Ja se, että jostain syystä känny oli hirmu hankala liittää oman koneen langattomaan nettiin..tosin sekin lopulta onnistui ja nyt yhdistää automaattisesti kun kotona olen.

On tippunut muutaman kerran, takakansi lähtee tippuessa irti ja joskus akkukin mutta ei oo tullut mitään vaurioita. Mies tosin hankki heti alkuun kannellisen suojakotelon tuolle ja näytön päälle vielä muovitkin :)

Nokia lumia 800. Hyvä puhelin en valita. Tippunut on monta kertaa toimii silti ku unelma. Onneksi näyttöön ei oo vikoja tullut vaikka en mitään suojaa käytä.

Samsung Galaxy y
Ei ole tippunut vielä kertaakaan. Olen tyytyväinen,toimiva juuri siihen mihin sitä käytänkin eli soittamiseen/tekstareihin.En käytä nettiä puhelimessa.

Sony Xperia Z

Kestävä vesitiivis puhelin, on tippunu useamman kerran eikä mitään ole tullu vikaa, yks lasinen suojakalvo on hajonnu mutta itse näyttö ja näytön lasi on pysyny ehjänä.

Lumia 820 ja tyytyväinen olen ollut heti kun opin vaan käyttämään :) Meillä on windows 8 läppärissäkin ja se vasta opettelua on vaatinutkin.

On pudonnut muutaman kerran, mutta ei onneksi ole rikkoutunut tai edes naarmuuntunut. Kavereilla on ollut aiempia lumioita (oisko ollu 620 tmv) ja toisella yhdestä pudotuksesta (kulma edellä) särkyi näyttö ja toisella putosi autohallin lattialle ja meni ihan säpäleiksi koko puhelin. Itse olen miettinyt sellaista silikonikuorta suojaksi, mutta enpä ole saanut aikaiseksi.

Me halutaan miehen kanssa läppärin käyttö minimiin kun sillä on hidas päästä nettiin ja nettitikut ei meillä ole pelittäneet (vääntyilevät ja usb-portit aina hajalla), joten älypuhelimet on molemmilla.

Mulla on tällä hetkellä käytössä miehen Samsung Galaxy xcover2 kun oma Lumia 820 on huollossa (taas). Noiden kahden ero on se että tuo xcover2 tuntuisi olevan todellakin (kuten sitä mainostetaankin) järeä ja kestävä käytössä, mutta jotenkin ei ole niin selkeä kuin Lumia. Viestien laitto monimutkaisempaa, samoin internet-yhteyden jakaminen.

Lumiassa oli jo ostamisvaiheessa vikoja (en tiedä että minkä maanantaikappaleen hommasin) ja tosiaan on toista kertaa huollossa, mutta mä tykkään sen siitä Windows8:sta. Odotan innolla että milloin se tulee huollosta. <3
Mutta mulla ei ole muista Samsungeista kokemusta kuin tuosta xcoverista joten en yleistä.

Kannattaa Lumiaan ostaa se silikonikuori, se auttaa tosi paljon kännykän tippumisissa (meidän Lumian viat ei johdu tippumisesta).

Samsung Galaxy Ace? kai se on tuon niminen. Erittäin tyytväinen. Aiemmin olen ostanut Noikiaa ja pettynyt monet kerrat. Olen ostellut kuukauden väleinkin uusia kännykköitä. Ton Galaxy Ace ostin vuosi sitten enkä kaipaa uutta puhelinta, aikasemmin kyllästyin nopeasti kännyihin mutta lopultakin löysin sen mun kännykän.

Yhteistyössä