Minkä merkkisiä ja minkälaisia vaatteita lapsellasi oli tänään päällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shopalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
Muistatteko te oikeasti nuo ulkoa??

en oo palstaillu ihan koko päivää, olen välillä mulkassu et kuka pukee ja mitä.. :laugh: :laugh: rehellisyyden nimissä reilu2v on lähinnä pukeutunut sisällä niihin venäläisiin kalsareihin vaan. :heart:

Voi voi, ei osunut eikä uponnut. Itse en vaan koskaan merkkiä tuijota, ei tule oikeasti katsottua että minkähän merkkinen paita nyt menee pojalle ja minkähän merkkisen bodin sitä vauvalleen pukisi.

Toisille vaatteet vaan on tärkeät :) Niin minullekin ja todellakin muistan lasteni kaikkien vaatteiden merkit ulkoa. Vaatteet sopivat aina yhteen, mietin joka vaatekerran jne..
ei se tee ihmisestä toista huonompaa tai pinnallista. Enkä "livenä" keskustele näistä asioista juurikaan, osa elämää. Palstaillessa tällaiset asiat korostuvat.

siis vierasko juttelee nyt keskenään?

Mitä keskenään? Ai että itselleni vastaisin että tuon "toisille vaatteet vaan on tärkeät..."
No en sentään. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija34:
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
3v tyttö hoidossa:
-pikkarit Halpa-Hallista
-Sukkikset Vapaavalinnan loppuunmyynnistä -70%
-t-paita huuto:netistä n. 20cnt
-pitkähihainen kirpputorilta n. 3?
-pitkäthousut kirpputorilta n. 2?

-ulkopuku Talous-markasta 29,90
-lenkkarit talous-markasta 5?
-pipo isosiskon vanha

:D Ja erinomaisesti meni koko päivä, kavereita riitti ja hauskaa oli!!!

Oikea vastaus; asiat tärkeysjärjestyksessä ja oikeissa suhteissa :) Kaikkea hyvää sulle ja perheellesi!

:D Kiitos!! Tulipas hyvä mieli

Pojan 2v. päivän vaatetus
-body Name it
-pöksyt Tutta
-trikoopaita Marimekko
-ulkohaalari Remu
-kengät Ecco
-piposta,sukista ja sukkahousuista en merkkiä tiedä

Tämä olikin hyvä dementiatesti...

Jaa-a.. vauvelilla tais olla joku Mikki Hiiri body (Disney by Nanso kenties..), H&M:n sukkikset. Keskimmäisellä en tiedä merkkinen t-paita ja vissiin tarjoustalon sukkikset. Esikoisella halpis sukkikset, H&M:n hame, joku kirppis t-paita ja pitkähihainen. Kauppareissulla vauvalla Peuhun Fleecehaalari ja pipo en muista. Ulkona tytyöillä Lassien vk-puku, H&M:n sormikkaat ja pipo+ prismasta ostetut lenkkarit. Toisella Kidskids vk-puku, H&M:n pipo ja Prisman hanskat, lenkkarit jostain mitä en enää muista.

4v:llä hennesin t-paita, seppälän neule ja lindexin farkut, pihalla reima tecin takki, prisman hattu ja prismasta lenkkarit.

12v:llä adidaksen t-paita, caphornin sammarit, niken lenkkarit ja adidaksen verkkatakki.

Nyt kun oikeen aloin miettimään, niin olipas meillä Henkkamaukka-voittoinen päivä:
(oltiin kotosalla koko päivä, kun tyttö kipeänä) :(

Poika:
boxerit, sukat, collegehousut ja Salama-paita kaikki HM:ltä

Tyttö:
sukat, velourhousut ja leppistunika kaikki HM:ltä + vaippa Liberolta

Mä:
velourhousut ja paita HM:ltä, sukat jostain ja alusvaatteet Changesta

Miehellä jotain...

Nyt kun oikeen aloin miettimään, niin olipas meillä Henkkamaukka-voittoinen päivä:
(oltiin kotosalla koko päivä, kun tyttö kipeänä) :(

Poika:
boxerit, sukat, collegehousut ja Salama-paita kaikki HM:ltä

Tyttö:
sukat, velourhousut ja leppistunika kaikki HM:ltä + vaippa Liberolta

Mä:
velourhousut ja paita HM:ltä, sukat jostain ja alusvaatteet Changesta

Miehellä jotain...

Että ihan tosissaan?? :D

Noh, jätkällä oli pellavahousut ja jostain käytettynä meille eksynyt body, neitillä polvesta reikäiset legginsit, hame, t-paita ja pitkähiainen sekä tietty ulkoilukuteet eskarissa. Merkkejä: ei ole. :D

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Muistatteko te oikeasti nuo ulkoa??

etkö sä muista mitä sun lapsella on ollu päällä? :D musta se on ihan helppo muistaa, ku oon ite ne vaatteet sieltä laatikosta aamulla napannu... =)

Minä vain muistan asioita hyvin ulkoa ja meillä ei ole hirvittävän monen eri merkkisiä vaatteita. Ja kyllähän sen ostopaikan näkee hyvin helposti vaatteen päältä. Mä kuitenkin joudun huolehtimaan perheen vaatteista ja pesulappuja pitää tutkailla usein, kun nimikoinnit katoaa.

Tuskin kukaan erityisesti valitsee kaapista tietyn merkkisiä vaatteita, mutta kyllä minä tiedän että samaa sarjaa (merkkiä) olevat vaatteet silleen kivasti passaa toistensa kanssa. Kyllä minä sen verran katson että housut sopii paidan kanssa.

Jus tuolla toisessa kejussa hehkutan, kun ostin tänään kirpparilta pojalle RASAVIL-2-os ulkoilupuvun. Veden- ja tuulenpitävä, 19 euroo. Oon niiiiin tyytyväinen hyvistä kaupoista! :)

ulkona:
halapa hallista ostetut kengät :D
kirppikseltä ostettu reima pipo
alesta löydetty lassien välikausihaalari

sisällä:
lindexin kitarapaita
puuhapete housut
sukat

eli pelkkää muotivaatetta tietenkin ;)

ja väitän etteivät vaatteeet tai niiden merkki tee tytöistäni yhtään sen epäsosiaalisempia, mutta ei myöskään iloisempia ystävällisempiä hauskempia, mitään muutakaan :D ei ne vaatteet kenenkään luonteeseen vaikuta :D mä vaan satun tykkäämään lastenvaatteista, mutta kyllä maailmassa on paljon tärkeämpiäkin asioita :D

Yhteistyössä