Minkä pituisia teidän 3-vuotiaat ovat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kowalski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pitkä poika teillä. :)

Niin on. Ja talveksi 110 cm vaatteita varastossa :kieh:

Esikoinen, tyttö 5½ v, on 116 cm.

onpas pitkä poika! =) ja tyttökin. mun tytöt on ollet kolmevuotiaina sellaisia 95cm mittasii, ne on muutenkin sellaisia keijukaisii :D mites mahtaa käydä noille vaatteille, jotka on sun varastossa? poika taitaa kasvaa niiden ohi jo :D

Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:
onpas pitkä poika! =) ja tyttökin. mun tytöt on ollet kolmevuotiaina sellaisia 95cm mittasii, ne on muutenkin sellaisia keijukaisii :D mites mahtaa käydä noille vaatteille, jotka on sun varastossa? poika taitaa kasvaa niiden ohi jo :D

Huutikseen sitten vaan, jos eivät enää päälle mahdu. On sille onneksi ainakin yksi 116 cm haalarikin talveksi jemmassa :)

Eli meillä on metriheikki. Muuten jees, mutta ihmiset vaativat liki 110-senttiseltä kolmevuotiaalta paljon enemmän jaksamista, käytöstapoja ja osaamista kuin 15 cm lyhyemmiltä ikätovereilta (tai jopa vanhemmilta lapsilta)... :/

Poika oli 2.5 vuotiaana 100cm, saas nähdä paljonko venynyt pituutta puolessa vuodessa. Tuo on muuten tosi, että isokokoinen lapsi saa osakseen ihmettelyä kun ei sivullisten mielestä osaa tarpeeksi. Melkein tekisi mieli laittaa rinnuksiin lappu: Olen 2.5v.

Yhteistyössä