K
Ken guru
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kysyttiinkö sitä;29909850:Niin oliko tää joku kisa vai?
Häiritseekö se jotenkin että täällä mainitaan matkojen pituuksia, vai mistä tuo kysymys oikein kumpuaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kysyttiinkö sitä;29909850:Niin oliko tää joku kisa vai?
Häiritseekö se jotenkin että täällä mainitaan matkojen pituuksia, vai mistä tuo kysymys oikein kumpuaa?
Alkuperäinen kirjoittaja kysyttiinkö sitä;29909869:Ei vaan se, että toisten käyttämiä aikoja arvostellaan. Eikä sekään häiritse, kunhan kysyin, että kisako tämä nyt oli.
Hommatkaa sinkulat, jos alkaa olla liian löysää.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kysyttiinkö sitä;29909869:Ei vaan se, että toisten käyttämiä aikoja arvostellaan. Eikä sekään häiritse, kunhan kysyin, että kisako tämä nyt oli.
Pyöräilet sitten aika verkkaisesti.
Eikä siis ole tarkoitus arvostella, vaan sitä tarkoitan että jos pyöräilyn ottaa kuntoilun kannalta, niin silloin ei aikaa mene noin paljoa.
Mä haluisin sähköpyörän, on muutama veemäinen ylämäki matkalla jotka masentavat mieltä.
No, minä en ainakaan ole arvostellut. Kuten mainitsinkin.
Mä haluisin sähköpyörän, on muutama veemäinen ylämäki matkalla jotka masentavat mieltä.
Alkuperäinen kirjoittaja Näin;29910144:Helposti menee 15 km matkalla 42 min ja enemmänkin. Itse ajan kesällä työmatkaa maantiepyörällä 12,5 km ja aikaa menee 35-40 min. Ja poljen lujaa silloin kun pääsen. Hidasteena muut pyöräilijat, koiran ulkoiluttajat ja liikennevalot ja idioottiautoilijat.
Alkuperäinen kirjoittaja Näin;29910157:Piti kumminkin ihmetellä että miksi menee niin kauan matkaan![]()
Vai että ihmettelin...jaa
Kannattaako nyt vähän joskus relata ja ajatella ettei kaikki vittuile ja kuittaile koko aikaa. Ihan normaalisti vaan mietin.
Alkuperäinen kirjoittaja Näin;29910211:En ajattele, että kaikki vittuilis ja kuittailis koko ajan. Mietin vaan sitä että ko. ihminen saattaa itse olla tosi tyytyväinen siihen että jaksaa ja viitsii polkea 15 km työmatkat. Useimmat ei viitsisi. Nostan kyllä hattua.
Itse olen aktiiviliikkuja ja tottunut treenaamaan paljon ja kovaa, 30 km lenkki pyörällä ei ole vielä kummoinenkaan. Silti minusta on hienoa että ihan tavikset pyöräilee töihin 15 km, ajasta riippumatta. Kaikki ei tosiaan tykkää mennä töihin hikisenä, itse käyn aina suihkun kautta.
Täällä Helsingissä pääsee välillä nopeammin pyörällä, kuin autolla tai bussilla.
Varsinkin kun ei noudata mitään liikennesääntöjä.
Poukkoilaan miten sattuu ja ajetaan punaisiapäin ja kirotaan kun autoilija ei kunnioita.
talvella ajo on vähän sellasta jonglooraus hommaa tarkkaa nuoralla ajoo