Minkä takia ihmiset poistuu facebookista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nozy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nozy

Vieras
Minulta on jo 4 kaveria lähtenyt koko facebookista.
Kaksi niistä on edelleen kaveri, ja sanoivat lopettaneensa koko tilin.

Miksi sinä olet poistanut tilisi? Vai oletko koskaan edes ollut siellä?

Alkavat hoitaa yhteydenpitoaan uudelleen sähköpostilla ja puhelimella? Eivät jaksa lukea kavereitten tilapäivityksiä pyykkikoneen täytöstä tai nakkikastikkeen teosta?

Mulla on tili, mutta en tykkää käydä siellä. Niin pinnallista. En kehtaa edes kirjoittaa sinne. Puolet kavereista kirjoittaa sinne joka ikinen päivä päivän kulkua mm. töissä 8-16, jee kohta kotiin, Söinpä sitä ja tätä, Väsyttää pitäiskö mennä nukkumaan. Minusta naurettavaa, kun kyse on yli 30 vuotiaista ihmisistä.

Noita siis pitää lukea. Mies lopetti facebookin pari kuukautta sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on tili, mutta en tykkää käydä siellä. Niin pinnallista. En kehtaa edes kirjoittaa sinne. Puolet kavereista kirjoittaa sinne joka ikinen päivä päivän kulkua mm. töissä 8-16, jee kohta kotiin, Söinpä sitä ja tätä, Väsyttää pitäiskö mennä nukkumaan. Minusta naurettavaa, kun kyse on yli 30 vuotiaista ihmisistä.

Noita siis pitää lukea. Mies lopetti facebookin pari kuukautta sitten.

No lopeta tilisi jos et muuta tee kuin kyttäät toisten kirjoituksia. Ärsyttää tollaset.

Eipä tule itsekään enää juuri käyttettyä. Tiliä tuskin poistan, koska mulla on ihan tarkotuksella siellä kuvia lapsista joita kauempana asuvat sukulaiset näkee (näkyvät vain pienelle määrälle ihmisiä ). Mies sulki tilinsä jo kuukausia sitten.

FB:stä on tosiasiassa aivan hirveästi haittaa ihmisille. He eivät vain tajua sitä, kun eivät ylläpidä minkäänlaista itsekritiikkiä. Onneksi jotkut alkavat tajuamaan tämän ja poistuvat foorumilta. FB:ssä loukataan törkesti yksilönsuojaa laittamalla juttuja toiseista ihmisistä kaikine luettavaksi kysymättä lupaa kohteelta. Työpaikkojen saanti on jo vaikeutunut, kun oihmiset kirjoittelevat itsestään kaikkia höpö-juttuja, joita työhönottajat käyvät lukemassa. jne.....

Yhteistyössä