Minkä TESsin mukaan menee palkka

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kermaruusu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kermaruusu

Vieras
Hain töitä leipomosta (leipuri-kondiittori) jossa tehdään vain omalle kahvila-ravintolalle tuotteita. Käsittääkseni muilla työntekijöillä on ravintola-alan tes käytössä (rav. alan työntekijät, ei muita leipureita), meneekö se minullakin (jos siis pääsen) niin? Ja jos menee, niin mikä palkkaluokka?
 

Yhteistyössä