MINKÄ VALITSISIT NÄISTÄ

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyttyrä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja MIE:
VOLVO,ELÄ MISSÄÄN NIMESSÄ OSTA OPELIA. sitä ei kannata riesakseen hankkia,aina saa olla laittamassa.

Meillä menossa jo kolmas Opel eikä ole mitään laittoa ollut yhdessäkään! Seuraavakin tulee olemaan Opel, jos vaan mallistosta löytyy silloin meidän tarpeisiin sopiva malli.

Ne ketä Opelia haukkuu. Teille ei ihan oikeasti taida olla omakohtaista kokemusta kyseisestä merkistä. Opelin surkeus on kyllä täyttä legendaa! Tai sitten koko meidän lähipiirille on sattunut todella hyvä säkä omien Opeliensa kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
susimalli? Mitä vikaa siinä on ilmenny? (tuo mitä oon kattonu on farmari eli V40) Jotkut taas sanoo että nuo Opelit ovat ihan susia.

Eikös siinä ole Rellun tms kone ainakin siinä V40:ssä?

ja tosiaan täyttä puppua nuo, että Opelit on paskoja.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ne ketä Opelia haukkuu. Teille ei ihan oikeasti taida olla omakohtaista kokemusta kyseisestä merkistä. Opelin surkeus on kyllä täyttä legendaa! Tai sitten koko meidän lähipiirille on sattunut todella hyvä säkä omien Opeliensa kanssa.

Mulle on aivan sama toimiiko ne mutta on ne h-lvetin rumia autoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii:
Valitsisin sen, joka kuluttaa vähiten bensaa ajossa. :attn:

Ja lähemmäs 200 000 km on aika paljon ajettu bensakoneelle. Tosiaan, noin vanhoja saa vähemmänkin ajettuja.

Sanoin että kaikilla max.200 tkm, esim. tuolla volvolla ajettu 145 tkm.

Kauneus on katsojan silmissä. Luultavasti joka ikisellä ihmisellä on oma mieltymyksensä siinä mikä auto näyttää nätiltä ja mikä ei.

Kauneus on katsojan silmissä. Luultavasti joka ikisellä ihmisellä on oma mieltymyksensä siinä mikä auto näyttää nätiltä ja mikä ei.

Totta tosiaan jos opel on jotenkin "hieno" :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii:
Valitsisin sen, joka kuluttaa vähiten bensaa ajossa. :attn:

Ja lähemmäs 200 000 km on aika paljon ajettu bensakoneelle. Tosiaan, noin vanhoja saa vähemmänkin ajettuja.

Sanoin että kaikilla max.200 tkm, esim. tuolla volvolla ajettu 145 tkm.

Hyvä hyvä. Se kuulostaa jo ihan hyvältä. Lähempänä 200 000 km on sitten selvää miinusta autolle.
Sitten katsot ne kulutukset, yleensä esim. autoliikkeen sivuilla näkee. Katso vaikka http://www.autotalli.com

Yhteistyössä