Minkä väriseksi puulattia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sarppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mistään en ole sellaista laminaattia löytänyt, ja haluaisin nimenomaan tasaisen valkoisen kiiltävän lattian, en kuultovalkoista. sellaisia laminaatteja kyllä on, mitkä näyttävät lankkulattialta, eli siinä on ne välit, mutta valkoisena ei moista olla löydetty.

Alkuperäinen kirjoittaja Venla:
Mistään en ole sellaista laminaattia löytänyt, ja haluaisin nimenomaan tasaisen valkoisen kiiltävän lattian, en kuultovalkoista. sellaisia laminaatteja kyllä on, mitkä näyttävät lankkulattialta, eli siinä on ne välit, mutta valkoisena ei moista olla löydetty.

Juuri tästä syystä päädyttiin siihen laattaan. Laminaattia ei täysin valkoisena ollut, ei liioin parkettia. Lautalattiaa taas urakoitsija ei halunnut ryhtyä tekemään rakoilun tms. perusteella. Ja nyt, kun tuota valkoista laattaa katsellen, olen erittäin tyytyväinen. Olen nähnyt vastaavia ratkaisuja myös olohuoneissa.

meillä olisi tarkoitus laittaa koko talo samaa lattiaa, enkä olisi valmis ottamaan laattaa koko taloon. lautalattiaa ei kanssa haluttaisi lähteä laittamaan, juuri rakoilun ja esim hinnan takia ja siksi en usko että rauhala-esitteessä on aito lautalattia ja olen saanut päähäni kaivaa sellaisen lattian vaikka kiven alta, tai varman tiedon siitä mitä rauhalan lattia on...

Alkuperäinen kirjoittaja Venla:
meillä olisi tarkoitus laittaa koko talo samaa lattiaa, enkä olisi valmis ottamaan laattaa koko taloon. lautalattiaa ei kanssa haluttaisi lähteä laittamaan, juuri rakoilun ja esim hinnan takia ja siksi en usko että rauhala-esitteessä on aito lautalattia ja olen saanut päähäni kaivaa sellaisen lattian vaikka kiven alta, tai varman tiedon siitä mitä rauhalan lattia on...

Tää on puhdas arvaus, mutta hyvin vahttu valkoinen muovimatto näyttää varmasti kuvasa tasaiselta ja kiiltävältä valkoiselta ja on itseasiassa helppo hoitoinen, helposti uusittava, no kalliimpi se on kun laminaatti mutta mukava jalan alla, pehmeä ja ihan varteenotettava vaihtoehto.

Yhteistyössä