minkä väriset emmaljungan vaunuja suosittelette/ite ottaisitte

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ratasfriikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

ratasfriikki

Vieras
eli haluisin kakkos rattaiksi (yhditelmien rinnalle) scootter rattaat mutta en osa päättää minkä väriset olisivat hyvät.....pitäisi mennä sekä tytölle ja pojallle... http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=670&valikoimaid=1

Emmalj07_scooter_JungleLime.jpg

onkohan noi muuten sitte hyvät rattaat....tulisi meille tosiaan kakkos rattaiksi....onko kellään käyttökokemuksia....onko "haitannut" ku selkänoja ei mene makuu asentoo?

onkohan noi muuten sitte hyvät rattaat....tulisi meille tosiaan kakkos rattaiksi....onko kellään käyttökokemuksia....onko "haitannut" ku selkänoja ei mene makuu asentoo?

Meillä on "cobalt blue" väri. Se on kiva. Ei näy likakaan heti. Mulla on kyllä huonoja kokemuksia niiden selkänojasta. Hajosi heti se mekanismi ja ei mennyt takuuseen. Itse väännetty kuulemma ja osa on metallia(!) Valjaat on myös liian isot meidän pieni kokoiselle vuoden vanhalle lapselle. Niiden rattaiden ikäsuositus on kuitenkin jo 6kk ylöspäin. Kai ne ruotsin lapset on niin isoja jo silloin...

Meillä on ollut pinkit scootterit jo noin vuoden verran ja pidän niistä tosi paljon.Meillä ei ole haitannut vaikka selkänojaa ei oo saannu ihan makuuasentoon,hyvin tyttö on niissä nukkunut.ainut miinus niissä musta on että toi tavarakori ei kyllä oo mihkään kauppareissuun tarkotettu.Muuten kyllä Ok

Kyllä sinne tavarakoriin menee kaksikin kauppakassia, jos ottaa asenteen "hajotkoon sitten kun hajoaa". Meillä tehdään kassikasa selkänojan ja kuomun väliin. Verkkokassi tukee vielä systeemiä. Ollaan tuotu lähes 20kg koiranruokaakin noin. Ihan pienenä tuo lastaustapa ei tietysti onnistu, kun ollaan makuulla. Meillä rattaat olleet pian 2v moitteettomassa kunnossa, vaikka ikävästi niitä kohdellaan melkein päivittäin =)
En löydä kyllä pahaa sanottavaa... Renkaat on ihan huiput ja tosiaan noilla kulkee maastossa kuin maastossa kesät talvet. Ollaan menty läpi ojien ja niittyjen.
Niin juu, ja väriksi ottaisin itse sen musta harmaan. Nuo melonit ja cobaltit on luonnossa vaaleampia kuin netissä, enkä ole niistä sitten tykännytkään yhtään, kun huvikseni olen noita kaupassa katsellut...

mein neitokaisella on cerise väriset scootterit ja kävin ne hakemassa lastentarvikeliikkeestä sanoi omistajat että ovat kaupungin ensimmäiset tämän väriset scootterit jotka lähti liikenteeseen..

muuten ovat paljon paremman väriset luonnossa kun kuvassa..:)
http://www.lastentarvike.fi/images/Tuotekuvat/Large/Emmalj07_scooter_Cerise.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja hoitsuäippä:
kerro ihmeessä missä niitä myydään 199 hintaan! Mäkin ostan kyll siihen hintaan!
Mä tykkään jungle limestä, moonlight ja sport carbonista

Olen kyttäillyt noita tarjouksia, josko vaihtaisin huvin vuoksi uuteen väriin, mutta ei noita tarjouksia ole näkynyt. Yksi erä pelkkää vaaleansinistä oli joskus huhtikuulla, sitä ennen yli vuosi sitten, niin ikään huhtikuussa, myytiin enemmänkin 199e.
Nythän nuo viedään kuulemma jo käsistä ja silloin kai ei tarjouksia tule. Vähän aikaa sitten ei löytynyt scootereita koko Suomesta ja ennakkoon oli myyty meidän lastentarvikkeesta melkein kaikki mitä tuli touko-kesäkuulla. Mutta ei minusta paha hinta ole se normaalihintakaan, 249e, kun rattaat on kyllä sen arvoiset =)
Niin ja vuodenvaihteessa voisi olettaa että vanhat värit saisi halvalla, mutta jos ne menee loppuun muutenkin niin...

Yhteistyössä