Minkä väriset hiukset Julia Robertsilla Pretty Woman -leffassa? Kampaaja parin päivän päästä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höh

Vieras
Mä haluisin tuon väriset suurin piirtein kuin Julia Robertsilla tuossa Pretty Woman -leffassa. Kun nehän näyttävät kauempaa katsottuna vähän ruskehtavan punertavilta, mutta sit niissä on kunnon valossa tuollaista kuparistakin vivahdetta. Enkä mä tiedä, miten kampaajalleni selittäisin tuon värin...:headwall:

Richard-Gere-and-Julia-Roberts-in-Pretty-Woman-0090.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja k:
Piti roolinsa takia useampaakin peruukkia päässä, joten aika hankala sanoa, mitä väriä lopultakin tarkoitat. Itse tykkään eniten tuosta ylimmästä kuvasta.

Mistäs tollasta faktaa löysit? Eihän sillä siinä leffassa ollut muuta kuin se blondi peruukki ja sit toi oma tukka? :o

Alkuperäinen kirjoittaja äööööäöääääö :
Ja kaiken lisäksi tuon nenä on oudon mallinen, alaspäin leviävä.. sieraimet on aika valtaisat. Minusta isot sieraimet on naisella TOSI rumat.

Onko sulla ittelläs ylöspäin leviävä nenä? Kuinkahan normaalilta se mahtaa näyttää? :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ja kaiken lisäksi tuon nenä on oudon mallinen, alaspäin leviävä.. sieraimet on aika valtaisat. Minusta isot sieraimet on naisella TOSI rumat.

Onko sulla ittelläs ylöspäin leviävä nenä? Kuinkahan normaalilta se mahtaa näyttää? :laugh:

Ihan suora nenä on. Ei leviä juuri mihinkään suuntaan. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Ihan suora nenä on. Ei leviä juuri mihinkään suuntaan. :whistle:

Ai, sellainen tasapaksu kuihtunut ruikkunenä niinkuin Michael Jacksonilla? :laugh:

Yhteistyössä