Minkä väriset kengät hankin punaisen iltapuvun kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen ostanut siskoni häihin kirkkaanpunaisen hyvin yksinkertaisen iltapuvun. Nyt pähkäilen, että millaiset kengät?

Menenkö ihan sillä perinteisellä linjalla eli mustat kengät + musta laukku? Vai yritänkö löytää puvun väriset punaiset kengät? Laukku pitäis sit kaiketi olla myös punainen. Onko sit jo liian punasta?

Mutta sitten näin aivan ihanat hopeiset sandalettimalliset korkkarit. Ois ihan mielettömän hienoa ostaa ne ja hopeinen käsilaukku ja korut on toki hopeiset.

MUTTA eihän iltapuvun kanssa periaatteessa sais olla sandaletteja.

Eli ehdotuksia? :D

sanoisin musta koska varmasti vaikeaa löytää ainakaan saman punaisia kuin mekko

http://nelly.com/fi/keng%C3%A4t-naiset/keng%C3%A4t/juhlakeng%C3%A4t/nly-shoes-427/crystallized-428486-14/

No loukkaantuuko se sun sisko oikeesti, jos tulet sen häihin iltapuvussa ja sandaleteissa?

Ja katso sitä punaisen sävyä kriittisesti ja mieti, ettei punaisen ja hopean yhdistelmästä tule joulukoristemainen vaikutelma. Mutta mun mielestä ne hopeiset vois vaikka olla tosi kiva!

Mulla on itella yks punainen mekko, jonka kanssa oon käyttänyt sinisiä kenkiä ja Marimekon laukkua, jossa on sinistä, mustaa ja valkoista. Mutta se riippuu niin punasen ja sinisen sävyistä...

Punainen mekko häävieraalla tarkoittaa että on maannut sulhasen kanssa... Mutta asiaan. Itse laittaisin varmaa mustaa tai kullanväristä, miksei hopeakin käy, riippuu vähän punaisen sävystä.

[QUOTE="Jaaha";28604106]Punainen mekko häävieraalla tarkoittaa että on maannut sulhasen kanssa... Mutta asiaan. Itse laittaisin varmaa mustaa tai kullanväristä, miksei hopeakin käy, riippuu vähän punaisen sävystä.[/QUOTE]

Hahha! Oikeesti? Tämäpä hauskaa. :D No ne on itse valinneet ne värit minkä mukaan ostin mekon. :D

[QUOTE="Eee";28604105]No loukkaantuuko se sun sisko oikeesti, jos tulet sen häihin iltapuvussa ja sandaleteissa?

Ja katso sitä punaisen sävyä kriittisesti ja mieti, ettei punaisen ja hopean yhdistelmästä tule joulukoristemainen vaikutelma. Mutta mun mielestä ne hopeiset vois vaikka olla tosi kiva!

Mulla on itella yks punainen mekko, jonka kanssa oon käyttänyt sinisiä kenkiä ja Marimekon laukkua, jossa on sinistä, mustaa ja valkoista. Mutta se riippuu niin punasen ja sinisen sävyistä...[/QUOTE]

No ei loukkaannu, mutta itse olen helvetin tarkka. :D Enkä tod. hae vaikutelmaa mistään joulun väreistä. Onneks enemmän siihen on vaara punaisessa ja kullassa.

[QUOTE="alkup";28604114]Hahha! Oikeesti? Tämäpä hauskaa. :D No ne on itse valinneet ne värit minkä mukaan ostin mekon. :D[/QUOTE]

:D juoni tiivistyy... Kyllä se jonkun vanhan tavan mukaan on niin. Mutta en ottaisi sitä niin tosissaan. Vanhempaa polvea voi kyllä ehkä hymyilyttää, varsinkin jos olet kaasona alttarilla punaisissasi. Vaikuttaa kyllä ettei siskosikaan tiennyt :)

[QUOTE="vieras";28604134]Ehdottomasti nudet. :)[/QUOTE]

Ehdottomasti samaa mieltä. Mustan kanssa tulee liian iso kontrasti. Nudejen kenkien kanssa kimalteleva, kultaan taittava pieni laukku, esim. clutch.

[QUOTE="vieras";28604194]Ehdottomasti samaa mieltä. Mustan kanssa tulee liian iso kontrasti. Nudejen kenkien kanssa kimalteleva, kultaan taittava pieni laukku, esim. clutch.[/QUOTE]

Ei missään nimessä mitään kultaan taittavaakaan mulle. Kaikki korut on hopeisia tai valkokultaisia enkä tahdo laukkuun kultaa yhtään. :)