Minkä verran maksaisit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Parikymppiä maksoin kirppiksellä, olin tyytyväinen ostokseeni. Jollekin tutulle voisin maksaa enemmänkin, jos tietäisin että haalari on ollut vain yhdellä lapsella ja että hän on pessyt sen oikein.
 
Voi kun saisin aikaiseksi mennä kirppikselle. Meiltä löytyis vaikka mitä. Kasseittain kerran käytettyä tavaraa. Kertokaa mistä saatte sen innon, että hommaatte ne sinne? kaikki on kyllä pesty ja silitetty ennen varastoon laittoa.
 

Yhteistyössä