V
vieras
Vieras
Jos muutaman tunnin kerralla aina käy hoitamassa lapsia?
Paljonko olis sopiva tuntipalkka. Kyseessä opiskelija.
Paljonko olis sopiva tuntipalkka. Kyseessä opiskelija.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä maksaisin varmaan 5e pimeesti tunnilta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä maksaisin varmaan 5e pimeesti tunnilta.
Alkuperäinen kirjoittaja ghtr:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä maksaisin varmaan 5e pimeesti tunnilta.
Mistä näitä pihejä sikiää... voi perkele!!!
Alkuperäinen kirjoittaja niin:Alkuperäinen kirjoittaja ghtr:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä maksaisin varmaan 5e pimeesti tunnilta.
Ja mistä tollasia rahanarvon tottaalisesti kadottaneita sikiää?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja niin:Alkuperäinen kirjoittaja ghtr:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä maksaisin varmaan 5e pimeesti tunnilta.
Markka on ollutta ja mennyttä aikaa
Alkuperäinen kirjoittaja niin:Alkuperäinen kirjoittaja ghtr:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä maksaisin varmaan 5e pimeesti tunnilta.
Alkuperäinen kirjoittaja ghtr:Alkuperäinen kirjoittaja niin:Alkuperäinen kirjoittaja ghtr:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä maksaisin varmaan 5e pimeesti tunnilta.
5? tunti, hei haloo... mä en edes kehtais tarjoo niin vähän.
Kyllä se vaan on niin, ettei 5? ole tänä päivänä mitään.
Muistan kun 22vuotta sitten olin kesätöissä niin silloin sain 30mk tunnilta eli 5?.
Jaa siit on sentään melkein neljännesvuosisataa aikaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Minä ajattelin että 25e/3h ja matkakulut maksetaan. Onko ihan metsässä?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Minä ajattelin että 25e/3h ja matkakulut maksetaan. Onko ihan metsässä?
Alkuperäinen kirjoittaja hyytte:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Minä ajattelin että 25e/3h ja matkakulut maksetaan. Onko ihan metsässä?
Joo ihan hyvä jos usein käy. Mutta jos vaan parikertaa vuodessa niin sitten vähän.
Alkuperäinen kirjoittaja älytöntä:On ihan älytöntä edes miettiä jotain tuntipalkkaa. Jos hoitaja on tuttu niin siitä vaan sellanen seteli kouraan joka tuntuu hyvältä, eikä tunteja lasketa. Äipät luulee olevansa jotain suuriakin työnantajia kun saavat päättää "tuntipalkoista". Sitten varmaan hoidatte myös vakuutukset sun muut maksut??
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja ghtr:Alkuperäinen kirjoittaja niin:Alkuperäinen kirjoittaja ghtr:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä maksaisin varmaan 5e pimeesti tunnilta.
5? tunti, hei haloo... mä en edes kehtais tarjoo niin vähän.
Kyllä se vaan on niin, ettei 5? ole tänä päivänä mitään.
Muistan kun 22vuotta sitten olin kesätöissä niin silloin sain 30mk tunnilta eli 5?.
Jaa siit on sentään melkein neljännesvuosisataa aikaa![]()
Mikä sun mielestä olis sopiva hinta lastenhoitajan tuntipalkaksi?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hyytte:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Minä ajattelin että 25e/3h ja matkakulut maksetaan. Onko ihan metsässä?
Joo ihan hyvä jos usein käy. Mutta jos vaan parikertaa vuodessa niin sitten vähän.
Mikä olis sopivampi summa? Minkä takia pitäis saada enemmän jos käy harvemmin? MLL hoitajan hinta täällä on 8,60 tunnilta ja se on ihan virallisesti verokortilla (tietysti perheelle tulee niitä eläkemaksuja maksettavaksi lisäksi, mutta tästä summasta saa myös kotitalousvähennyksen).
10e tunnilta on mun mielestä jo aika paljon lastenhoidosta.
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja älytöntä:On ihan älytöntä edes miettiä jotain tuntipalkkaa. Jos hoitaja on tuttu niin siitä vaan sellanen seteli kouraan joka tuntuu hyvältä, eikä tunteja lasketa. Äipät luulee olevansa jotain suuriakin työnantajia kun saavat päättää "tuntipalkoista". Sitten varmaan hoidatte myös vakuutukset sun muut maksut??
No pakkohan se on hoitaa :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja älytöntä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hyytte:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Minä ajattelin että 25e/3h ja matkakulut maksetaan. Onko ihan metsässä?
Mikä olis sopivampi summa? Minkä takia pitäis saada enemmän jos käy harvemmin? MLL hoitajan hinta täällä on 8,60 tunnilta ja se on ihan virallisesti verokortilla (tietysti perheelle tulee niitä eläkemaksuja maksettavaksi lisäksi, mutta tästä summasta saa myös kotitalousvähennyksen).
10e tunnilta on mun mielestä jo aika paljon lastenhoidosta.
Ai, sun mielestä lastenhoito on helppoa työtä? Eikö se ookaan äideillekin kokopäivätyötä josta tulisi maksaa kunnon palkkaa? Onko sulle ihan sama kuka ja miten sun lapsia hoidetaan? Vähän siltä kuulostaa.