Minkä verran teiän perheen mies(isä siis) on kiinnostunut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ketuttaa ja paljon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

ketuttaa ja paljon

Vieras
viettämään aikaa

- lapsiensa
- sinun kanssa kahden
- tai koko perheenä jonnekin menemistä.

Ehdottaako sellaista arkiolemista yhdessä tai reissuja tai retkiä johonkin itse? Leikkiikö vapaaehtoisesti, omasta aloitteesta lapsen/lapsien kanssa?

Kyseleekö siulta, koska mennään elokuviin tai sanoo, että mennääns yhdessä ihan kaksista johonkin raflaan ens viikonloppuna. Tai lähtee sinun ehdottamalla ulkomaanreissulle (te kaksi, vaikka vaan ihan miniloma)

Meillä ei tapahdu mitään näistä ja alan olemaan aika vittuuntunut tilanteeseen. Lapsensa kanssa oleminen on helvetin vaikeeta, tietokone ja puhelin kiinnostaa enemmän. Jos minä olen poissa kuvioista (kampaajalla, ostoksilla tms.) ajaa heti kilometrin päässä olemaan mummolaan. Mun kanssa ei lähde mihinkään, vaikka ehdottaisin mitä; matkalle, syömään, leffaan tms. Koko perheenä emme myöskään käy missään. Ei tule ehdotuksia eikä myöskään käy mun ehdotukset.

Yks selitys on aina raha. Mutta kyllä sitä nyt on tommosiin pikkujuttuihin kun ei puhuta 2-3 viikon reissuista. Laskujen maksujen jälkeen ollaan reilusti plussalla, kun kaksi tienaa. Mutta...sitten kun ehdottaa itse jotain, se pitäisi käydä ilman muuta ja rahaakin löytyä.

Onks toi narsistista käytöstä vai onko toi vaan vittu noin itsekeskeinen?

meillä on ihanaa arkielämistä, eli kun ei olla töissä, niin ollaan yhdessä kotona, lasten harrastuksisa, uimahallissa, elokuvissa, milloin missäkin =) ja vanhempien omaa aikaa meillä on viikonloppu pari kertaa vuodessa, mutta se johtuu vaan siitä että lastenhoitajaa ei oikein ole, mammat kaukana. eli arki on ihanaa :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meillä on ihanaa arkielämistä, eli kun ei olla töissä, niin ollaan yhdessä kotona, lasten harrastuksisa, uimahallissa, elokuvissa, milloin missäkin =) ja vanhempien omaa aikaa meillä on viikonloppu pari kertaa vuodessa, mutta se johtuu vaan siitä että lastenhoitajaa ei oikein ole, mammat kaukana. eli arki on ihanaa :heart:

niin ja tämän kahden viikonlopun lisäksi (noin, voi olla kolmekin), niin käydään elokuvissa ja raflassa n. kerran kuusa tai kahdessa :)

seksiä kyllä haluaa kanssani harrastaa päivittäin. Eikä ymmärrä ku mun ei aina tee mieli.. Jos huomiois mua joskus ihan arkisissa jutuissa ni vois tehä huomattavast enemmän mieli.

Alkuperäinen kirjoittaja mn:
seksiä kyllä haluaa kanssani harrastaa päivittäin. Eikä ymmärrä ku mun ei aina tee mieli.. Jos huomiois mua joskus ihan arkisissa jutuissa ni vois tehä huomattavast enemmän mieli.

Miksi nainen ei voisi harrastaa seksiä milloin haluaa, eihän se ole kuin avata jalat ja ottaa sisälle tai takaapäin kontalleen, jos kuivaa niin liukkaria, mikä siinä on niin vastenmielistä?

Lasten kanssa viettäisi vaikka kaiken aikansa jos olisi mahdollista.
Kaksin ei olla kyllä aikoihin käyty missään, siihen voiskin kyllä panostaa..
Perheen voimin touhutaan kyllä kaikenlaista ja mies ehdottaa itsekin juttuja, mut usein se oon minä kun luen/kuulen jostain tapahtumasta tai muusta ja ehdotan, harvoin miehellä on mitään menoja vastaan. :)

Alkuperäinen kirjoittaja mies:

Miksi nainen ei voisi harrastaa seksiä milloin haluaa, eihän se ole kuin avata jalat ja ottaa sisälle tai takaapäin kontalleen, jos kuivaa niin liukkaria, mikä siinä on niin vastenmielistä?

ei tarvii liukkaria.. pointti on siinä et ku mies käyttäytyy jatkuvasti huonosti koko perhettä kohtaan, ni ei ei semmosen sian kanssa tee enää mieli nii paljoo sextata.

Tiedän tunteen !
Meillä mies ei tehnyt minkäänlaista aloitetta niin yhtään mistään asiasta !
Itse jouduin aina pyytämään,että jos hieman leikkisi oman lapsen kanssa tai edes pitäisi häntä sylissä. Jos kerrankin pyytämällä pääsin juoksulenkille tultuani kotiin hän sanoi "Olit yli puolituntia,mä jo soittelin mutta oli jättäny puhelimen kotiin ! Nyt oon ihan rikki ja sä saat pistää muksun nukkumaan." NICE ! Minä olin aina se joka ehdotti yhteisiä viikonloppureissuja koko perheelle tai vain meille kahdelle,mutta ne eivät koskaan kelvanneet. Mukamas menee ihan turhaan rahaa...just.

Mutta kaikki muuttui. Masennuin ja pahasti. Makasin sängyssäni muutaman päivän ja itkin.Mieheni ei tiennyt miten hänen olisi pitäny reagoida. En huolinut edes itkevää lastani syliini. Kirjoitin miehelleni kirjeen.Kerroin siinä jättäväni hänet, koska en halua tyytyä hänen laiseensa mieheen niin itserakkaaseen. Kerroin myös etten halua poikani katsovan moista esimerkkiä ja kasvavan laisekseen.
Halusin kirjoittaa kirjeen, jotta hän voisi lukea ajatukseni uudelleen ja uudelleen. Jotta asia menisi vihdoin perille.

Kaikki muuttui ja nyt olemme veri veri häpi !!!!!
Nykyään mies on se joka suunittelee meille yhteistä tekemistä : )

Ainiin ja olin yli kuukauden "koskematta" mieheeni.Torjuin myös kaikki yritykset. Ja toimi ; D

Alkuperäinen kirjoittaja mies:

Esim se ärsyttävä mies??!!!

Me ollaan hyvin perhekeskeisiä
eli mies viettää aikaa paljon lasten kanssa ja tehdään kaikkea yhdessä perheenä.

Toki mieskin ( kuetn mäkin ) kaipaa omaa aikaa; lukee, on koneella ja käy kavereiden kanssa esim. lätkämatseissa tai kaljalla.
Kahdestaankin ehditään silloin tällöin olemaan, useimmiten käydään ulkona syömässä, jollain keikalla tai vaikka teatterissa.

Alkuperäinen kirjoittaja ketuttaa ja paljon:
viettämään aikaa

- lapsiensa
- sinun kanssa kahden
- tai koko perheenä jonnekin menemistä.

Ehdottaako sellaista arkiolemista yhdessä tai reissuja tai retkiä johonkin itse? Leikkiikö vapaaehtoisesti, omasta aloitteesta lapsen/lapsien kanssa?

Kyseleekö siulta, koska mennään elokuviin tai sanoo, että mennääns yhdessä ihan kaksista johonkin raflaan ens viikonloppuna. Tai lähtee sinun ehdottamalla ulkomaanreissulle (te kaksi, vaikka vaan ihan miniloma)

Meillä ei tapahdu mitään näistä ja alan olemaan aika vittuuntunut tilanteeseen. Lapsensa kanssa oleminen on helvetin vaikeeta, tietokone ja puhelin kiinnostaa enemmän. Jos minä olen poissa kuvioista (kampaajalla, ostoksilla tms.) ajaa heti kilometrin päässä olemaan mummolaan. Mun kanssa ei lähde mihinkään, vaikka ehdottaisin mitä; matkalle, syömään, leffaan tms. Koko perheenä emme myöskään käy missään. Ei tule ehdotuksia eikä myöskään käy mun ehdotukset.

Yks selitys on aina raha. Mutta kyllä sitä nyt on tommosiin pikkujuttuihin kun ei puhuta 2-3 viikon reissuista. Laskujen maksujen jälkeen ollaan reilusti plussalla, kun kaksi tienaa. Mutta...sitten kun ehdottaa itse jotain, se pitäisi käydä ilman muuta ja rahaakin löytyä.

Onks toi narsistista käytöstä vai onko toi vaan vittu noin itsekeskeinen?

Varmaan se häpee sua. Muuta itseäsi tai vaihda miestä. Lapsikin saattaa kaduttaa mikäli ilman lupaa olet raskautunut.

Totta kai on kaikessa mukana ihan tasavertaisena vanhempana. Mukana kodin kaikessa arjessa, lasten touhuissa. Osaa kaiken lasten hoidosta ja tulee toimeen lasten kanssa 100%:sti yhtä hyvin kuin minä. Meillä halitaan nauretaan ja rakastetaan paljon. Yhdessä tehdään hurjasti juttuja, yhdet viikko harrastukset on meillä miehen kanssa kummallakiin. Mies käy pelaamassa kerran viikkoon, minä jumpalla, Ja muutoin ollaan miltei aina yhdessä. kutsutaan toki paljon kavereita perheineen kylään, käydään retkillä, reissataan ulkomailla. Kaikkee ja joka lähtöön. Jos ei olis näin, ei olis ukko mua varten.

Yhteistyössä