S
syö?
Vieras
Minkä verran teidän 8kk ikäiset lapset syövät päivän aikana? Voiko olla totta, että meidän rintaruokinnalla yhä oleva lapsi pärjää tämmöisellä ""lintudietillä""? Hän suostuu syömään 1/4 hedelmäsosetta aamulla, lihaa saman verran ja välipalaa hyvällä säkällä puolisen purkkia. Iltasella menee vaihtelevalla menestyksellä puuroa vajaa desi...meillä painokäyrä ollut aina miinuksella ja nyt hirvittää seuraava neuvola punnitus. Siis mulla ei ole pienintäkään käsitystä siitä, minkä verran tämän ikäinen lapsi syö ja onko tuollainen mininapostelu sittenkin ihan normaalia. Rintaa söisi jatkuvasti ja olenkin antanut ennen tissiä ruoan, jotta ei veisi ruokahalua maito. Tämä on auttanut aina hetken, mutta kohta taas palaa tuttuun rutiiniinsa. Mä en tiedä, pitäisikö mun sitten lopettaa koko rinnan antaminen jo nyt. Tarkoitus oli vuoden ikäiseksi syöttää rintaa...Toisaalta, kun on kovin huono juomaan vettä meidän lapsonen, niin voi olla tämä rinnalta juominen ihan nestetasapainonkin pitämistä näillä helteillä.